انتشار: ۰۰:۳۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
تا جایی که لازم بوده اطلاع رسانی در خصوص نظم انجام داده‌ایم. انگار ما به نظم عادت نداریم و برایمان دست و پاگیر می‌شود اما تلاش کردیم آسودگی خیال و خاطر برای اهالی رسانه و منتقدان را فراهم کنیم.
میرکریمی در اولین نمایش فیلم جشنواره جهانی فجر:

انگار ما به نظم عادت نداریم و برایمان دست و پاگیر می‌شود اما تلاش کردیم آسودگی خیال و خاطر برای اهالی رسانه و منتقدان را فراهم کنیم.

انگار ما به نظم عادت نداریم به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر قبل از نمایش اولین فیلم جشنواره گفت: تا جایی که لازم بوده اطلاع رسانی در خصوص نظم انجام داده‌ایم. انگار ما به نظم عادت نداریم و برایمان دست و پاگیر می‌شود اما تلاش کردیم آسودگی خیال و خاطر برای اهالی رسانه و منتقدان را فراهم کنیم.

وی افزود: دو سانس اول هر روز برای رسانه و منتقدان بدون رزرو است. اصول این است که سهمیه‌ای برای کارت‌های رنگی در نظر گرفته شود. فیلم‌‎های خوب مستند٬ جام جهان نما (فیلمهای خوب سال گذشته)٬ در بخش مسابقه فیلم‌های استاندارد خوب  سینمایی نمایش داده می‌شود‌. در این جشنواره فیلم‌های خوبی خواهید دید.
 
میرکریمی اظهار داشت: در برنامه جشنواره فقط تماشای فیلم گنجانده نشده٬ نشست نقد و بررسی برای فیلم‌ها خواهیم داشت.
 
دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: امیدواریم این جشنواره در سالهای آینده به یک بخش برای نمایش آثار جهانی تبدیل شود و این دور از ذهن نیست. دوست داریم فضای بین رشته‌ای ایجاد کنیم. فقط نمایش فیلم نباشد و فضایی برای آشتی دوستداران سینما با این رسانه ایجاد شود.

وی افزود: برای کنترل سانس‌ها و ایجاد نظم و انضباط به اشکان خطیبی سفارش‌هایی کردم و امیدوارم از فیلمها لذت ببرید.

کیوان کثیریان بیان کرد: دو سانس اول و دو سانس دوم ویژه اهالی رسانه و منتقدان است. بغیر از این چهار سانس که سانس های پِرِس است باید اهالی رسانه رزرو بلیط کنید.
 
وی بیان کرد: اهالی رسانه و منتقدان هر روز در ساعت ۱۲ ظهر برای ۴۸ ساعت آینده در سایت سینما تیکت می توانند رزرو بلیط انجام دهند.
 
کثیریان اظهار داشت: کارت‌های افراد مختلف رنگی است و سطح دسترسی افراد را مشخص می‌کند و برای نظم و ترتیب باید کارت‌ها رویت شود.

گفتنی است؛ نمایش فیلم «جنون» برای اهالی رسانه در سالن شماره یک کاخ جشنواره با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: