انتشار: ۰۳:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
کارن همایونفر موسیقی متن فیلم بادیگارد را زیباترین موسیقی سینمایی خود می داند

موسیقی متن «بادیگارد» منتشر شد

خداوند ازین فرشته های موسیقی جادویی را یک تیر و کمان جادویی بدهد و تیری شلیک کنند به ما شاید موسیقی م مثل این دلنوشته تصویری نسل من جادویی شود

موسیقی متن «بادیگارد» منتشر شد

کارن همایونفر موسیقی متن فیلم بادیگارد را زیباترین موسیقی سینمایی خود می داند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بعد از گذشت حدود سه هفته از اکران، به فروش بیش از 21 میلیارد ریالی دست پیدا کرده است. این فیلم درباره محافظ یکی از شخصیت های نظام است که بعد از یک حادثه تروریستی، زندگی او دچار تحولاتی می شود. آهنگسازی این فیلم بر عهده کارن همایونفر بوده است.

پیش از این همایونفر درباره موسیقی فیلم بادیگارد در صفحه شخصی خود نوشته بود: «شک نکنید زیباترین موسیقی ای که در سینما ساخته ام و لحظه به لحظه ، نت به نت آن را با عشق و هیجان مینویسم. حاتمی کیا با یک پرویز پرستویی تکرارنشدنی با بازگشت به اوجی غریب از مریلا زارعی درخشان و امیر آقایی حیرت انگیز و بابک حمیدیان متفاوت و فیلمبرداری باشکوه محمود کلاری دوست قدیمی و گروهی بی نظیر امسال قلب هایتان را تسخیر خواهد کرد. از شما چه پنهان با عشق مینویسم و ترس.

میترسم یک نت یک ساز یک رنگ آمیزی یک احساس یک ملودی یک ترکیب بندی یک لحظه یک فریم از بقیه که در اوج هستند کم بیاورم. بادیگارد حاتمی کیا را اصلا اصلا اصلا به هیچ قیمتی از دست ندهید و دعا کنید من هم وصل بشم به کائنات. خداوند ازین فرشته های موسیقی جادویی را یک تیر و کمان جادویی بدهد و تیری شلیک کنند به ما شاید موسیقی م مثل این دلنوشته تصویری نسل من جادویی شود.»

موسیقی متن «بادیگارد» منتشر شد


تابناک فرهنگی:

فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تا این لحظه مبلغ 2,499,943,500 فروش داشته است


 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: