انتشار: ۰۳:۰۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
هفته اول اردیبهشت‌ماه زمان تحویل غرفه‌های بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب به ناشران اعلام شده است.

زمان تحویل غرفه‌های نمایشگاه کتاب به ناشران

روال این است که غرفه‌های خودساز حداقل دو هفته قبل از برگزاری نمایشگاه به آنها تحویل داده می‌شود تا فرصت مناسبی برای آرایش غرفه و دیگر کارهای لازم را داشته باشند.
هفته اول اردیبهشت‌ماه زمان تحویل غرفه‌های بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب به ناشران اعلام شده است.

به گزارش تابناک فرهنگی امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به زمان تحویل غرفه‌ها به ناشران برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: برای غرفه‌های خودساز هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است، چرا که شهرداری عملیات تکمیلی داخل سالن‌ها را انجام می‌دهد.

شهرام‌نیا یادآور شد: روال این است که غرفه‌های خودساز حداقل دو هفته قبل از برگزاری نمایشگاه به آنها تحویل داده می‌شود تا فرصت مناسبی برای آرایش غرفه و دیگر کارهای لازم را داشته باشند.

وی درباره دیگر ناشران نیز گفت: همچنین غرفه‌ها به دیگر ناشران که تنها به چینش غرفه‌های خود می‌پردازند، از یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه تحویل داده خواهد شد.

بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز پانزدهم اردیبهشت‌ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند تا 25 اردیبهشت به این نمایشگاه مراجعه کنند.
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: