انتشار: ۰۲:۲۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
ثبت نام مسابقات به صورت غيرمستقيم و از طريق تماس تلفني و يا مراجعه به سايت رسمي مسابقات قرآن كريم جمهوري اسلامي ايران به نشاني www.quraniran.ir صورت مي گيرد

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف

ثبت نام مرحله شهرستاني مسابقات قرآن كريم در رشته هاي حفظ پنج، 10، 20 جزء و كل قرآن كريم، قرائت تحقيق و ترتيل، مديحه سرايي و همخواني قرآن كريم، دعاخواني و معارف در دو بخش خواهران و برادران آغاز شد.

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف

 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ثبت نام سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد.

به گزارش تابناک فرهنگی ، حجت الاسلام جمال ايزدي روز گفت: ثبت نام مرحله شهرستاني مسابقات قرآن كريم در رشته هاي حفظ پنج، 10، 20 جزء و كل قرآن كريم، قرائت تحقيق و ترتيل، مديحه سرايي و همخواني قرآن كريم، دعاخواني و معارف در دو بخش خواهران و برادران آغاز شد.

وي ادامه داد: همچنين ثبت نام در رشته هاي اذان و ابتهال ويژه برادران در همين ايام صورت مي پذيرد.

معاون اداره كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي گفت: ثبت نام تا 11 ارديبهشت ادامه دارد و مرحله نخست مسابقات نيز از 12 ارديبهشت آغاز و تا 13 خرداد در شهرستانها برگزار مي شود.
وي افزود: منبع مرحله شهرستاني آزمون معارف قرآن كريم تفسير سوره يونس از كتاب تفسير نمونه است.

حجت الاسلام ايزدي ادامه داد: ثبت نام مسابقات به صورت غيرمستقيم و از طريق تماس تلفني و يا مراجعه به سايت رسمي مسابقات قرآن كريم جمهوري اسلامي ايران به نشاني www.quraniran.ir صورت مي گيرد.

وي گفت: در صورت نبود دسترسي شركت كننده به اينترنت نيز ثبت نام به صورت حضوري با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خيريه و دفاتر نمايندگي اوقاف در شهرستانها ميسر است.
معاون فرهنگي و اجتماعي اداره كل اوقاف و امور خيريه خراسان رضوي افزود: متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن 38431192-051 تماس بگيرند.

مسابقات معارف قرآن كريم از جمله فعاليتهايي است كه سازمان اوقاف و امور خيريه به صورت سالانه در سراسر كشور برگزار مي كند.
منبع : ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • فاطمه خان بابایی
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
پنج جز
  • حنانه
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
نظری ندارم