انتشار: ۰۱:۰۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
هگل بر این اعتقاد است که تاریخ جهانی با ایران آغاز می‌شود و در تحقیقات جدیدی که روی تاریخ ایران انجام شده بر این نکته تأکید می‌شود.

سهراب پورناظری در سلیمانیه‌ عراق

اگرچه هر ملتی از جمله ما باید نگاهش به آینده باشد اما در عین حال نباید این مساله را فراموش کنیم که ما تاریخ ملی داریم و به‌عنوان ملتی که دارای آگاهی تاریخی است، تاریخ نوشتیم و در این میان زبان فارسی، نقش بسیار مهمی ایفا کرده است

سهراب پورناظری در سلیمانیه‌ عراق کنسرت برگزار می‌کند
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده‌ موسیقی ایرانی هجدهم و نوزدهم فروردین ماه در دانشگاه سلیمانیه‌ عراق به اجرای کنسرت و سخنرانی خواهد پرداخت.
بنا به این گزارش سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده‌ موسیقی ایرانی در این برنامه با همراهی حسین زهاوی و ارتان تکین به اجرای کنسرت خواهد پرداخت و برنامه‌ای را به صورت سه‌نوازی اجرا می‌کنند.
 
پورناظری علاوه بر اجرای این کنسرت ها و برگزاری ورک شاپی برای دانشجویان دانشگاه سلیمانیه،  درباره‌ شناخت درست از ریشه‌های فرهنگ ایران و شناخت بیشتر مکاتب هنری ایرانشهری سخنرانی خواهد کرد.
 
این آهنگساز و نوازنده‌ تنبور، درباره سخنرانی‌اش در این دانشگاه گفت:‌ هگل بر این اعتقاد است که تاریخ جهانی با ایران آغاز می‌شود و در تحقیقات جدیدی که روی تاریخ ایران انجام شده بر این نکته تأکید می‌شود.
 
وی افزود: اگرچه هر ملتی از جمله ما باید نگاهش به آینده باشد اما در عین حال نباید این مساله را فراموش کنیم که ما تاریخ ملی داریم و به‌عنوان ملتی که دارای آگاهی تاریخی است، تاریخ نوشتیم و در این میان زبان فارسی، نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. در سخنرانی‌ام در این دانشگاه روی این مباحث تاکید دارم و سعی می‌کنم دانشجویان این دانشگاه را با این مفاهیم آشنا کنم.
 
پورناظری که به تازگی «خداوندان اسرار» را با آواز همایون شجریان منتشر کرده، قرار است «نیشتمان۲» را پاییز سال ۲۰۱۶ در اروپا منتشر و بعد از آن تور جهانی کنسرت‌هایش را آغاز کند. این پروژه به تهیه‌کنندگی کمپانی فرانسوی «آکورد کرایسز» پیش از این نیز در سراسر اروپا منتشر شده بود.
 منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: