انتشار: ۰۱:۵۲ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵
برنامه اجراهای سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر در فروردین‌ماه سال جاری، به دلیل انصراف ۲ گروه نمایشی با تغییر همراه شد

تغییر در برنامه اجراهای فروردین تماشاخانه ایرانشهر

نمایش «بینوایان» از ۲۶ فروردین‌ماه اجرای عمومی خود را در سالن ناظرزاده کرمانی آغاز می‌کند و به مدت ۱۴ شب به صحنه می‌رود
تغییر در برنامه اجراهای فروردین تماشاخانه ایرانشهر

برنامه اجراهای سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر در فروردین‌ماه سال جاری، به دلیل انصراف ۲ گروه نمایشی با تغییر همراه شد.

 پیش از این و طبق برنامه اعلام شده قرار بود نمایش‌های نمایش‌های «طروپ و طرب» به کارگردانی جواد نوری و «پری» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور از ۲۹ فروردین‌ماه تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن ناظرزاده کرمانی به صحنه بروند.


اما به دلیل انصراف این ۲ کارگردان از اجرای خود، نمایش «بینوایان» به کارگردانی سروش طاهری از فهرست گروه‌های نمایشی متقاضی اجرا در سال ۹۵، با نظر شورای سیاست‌گذاری تماشاخانه ایرانشهر جایگزین شد.

نمایش «بینوایان» از ۲۶ فروردین‌ماه اجرای عمومی خود را در سالن ناظرزاده کرمانی آغاز می‌کند و به مدت ۱۴ شب به صحنه می‌رود.

بعد از پایان اجرای عمومی نمایش «بینوایان»، به مدت ۲ هفته و به دلیل تعمیرات کف و بخش‌های مورد نیاز دیگر، سالن ناظرزاده کرمانی تعطیل خواهد بود.

این در حالی است که سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر طبق برنامه اعلام شده، از ۲۸ فروردین‌ماه سال جاری به صورت همزمان میزبان نمایش‌های «بیوه‌های سالار غمگین» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و «یافت‌آباد» محمد مساوات می‌شود.
منبع : خبرانلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: