انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
از پرفروش های سینما تا 13به در به کجا برویم؟

پیشنهاد آخر هفته فرهنگی

از پرفروش های سینما تا 13به در به کجا برویم؟

پیشنهاد آخر این هفته از فیلم های دیدنی سینماها و جاهای جذاب برای 13 به در می گوید.

از پرفروش های سینما تا 13به در به کجا برویم؟به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو و آن سو بکشاند.

سینما آخر هفته
باتوجه به ایام نوروز و وقت بیشتر برای دیدن فیلم ها و اکران نوروزی آنها می توان هر کدام که با سلیقه خود سازگار است انتخاب کرده و به دیدن آنها رفت که در این بخش به پرفروش ها می پردازیم.

فیلم «بادیگارد» به کارگردانی :ابراهیم حاتمی کیا و با بازی بازیگرانی چون: رویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان و.... توانسته تا به امروز فروش بالایی داشته باشد و مخاطبان خود را جذب کند.

فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی : منوچهر هادی که این روزها نقل و نبات صحبت ها شده و با آمار بالا از رقیبان خود جلو زده توانسته راهی میان زانرهای متنوع دیگر باز کند .در این فیلم بازیگرانی چون: ضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا و... به ایفای نقش می پردازند .

تئاتر آخر هفته
بعد از دید وبازدیدها  چقدر خوب است که کمی هم به دل فرزندانمان  راه بروریم و آنهارا به جایی ببریم که در خور سن و سالشان باشد. دیدن نمایش همراه با آموزش هایی که برای خود دارد می تواند بقدری  جذاب و دوست داشتنی یرایشان باشد که آنهارا یه وجد و بیاورد و حتی خودتان هم در این امر شریک شوید.

نمایش «شاهزاده خانم» بدترکیب به کارگردانی : مریم کاظمی انتخاب مناسبی است  زیرا که وی با سایقه درخشان خود توانسته مخاطبان خود را جذب کند. پس چخ خوب است که به همراه فرزندان خود به تماشای این نمایش بنشینیم و از آن لذت ببریم.

گفتنی است این نمایش در تالار هنر هر روز غیر از شنبه ها میزبان تماشاگران خود می باشد.

کتاب آخر هفته
همه ما وقتی مشغول کارهای روزانهْ ویا حتی استراحت هستیم بدون شک به موسیقی گوش می دهیم و اگر خوش و یا بدمان آمد برای دیگران بازگو می کنیم اما گاهی نمی دانیم که دقیقا و یاعلت اصلی آن چه بوده !

که این امر ممکن است بخاطر نداشتن علم  درست  از آن باشد و یاهمیشه فکر می کردیم که یادگرفتنش بسیار مشکل باشد اما این هفته کتابی را به شما هنردوستان معرفی می کنیم که با قم و زبان روتنش می تواند این دانش را به شما بدهد.

کتاب «تئوری موسیقی» به نویسندگی : مصطفی کمال پور تراب که به چاپ بالای پنجاه رسیده می تواند انتخاب درست و خوبی برای یادگرفتن مبانی موسیقی باشد.

آخر هفته کجا بریم؟
باو جود هفته آخر و آخرین روز از تعطیلات نوروزی بهتر بگیم 13 به در کجا بریم؟ همیشه از قدیم رسم بر این بوده تا آخرین روز از تعطیلات نوروزی رو به بیرون از خانه برویم تا بدی عدد 13 را بیرون کنیم.

حالا باتوجه به این موضوع چقدر خوب می شود که یک قابلمه آشی درست کنیم و به اطراف تهران ویا خود پایتخت برویم تا یکه فضای دنج و کمی سبز پیداکنیم.

آبشار تهران با هوای پاک خود انتخاب خوبی است و میتوانیم به همراه خانواده به آنجا برویم اما یادمان باشد تا باریختن آشغال و زباله یک روزه شهرمان را به آتش نکشیم.

اگر هم  دوست دارید جایی نزدیک تر بروید  پارک جوانمردان در غرب تهران انتخاب مناسبی است همچنین از طرفی هردو دارای زمین بازی است که فرزندانتان به راحتی می توانند بازی کنند و اوقات شادی را بگذرانند.

از امکانات موجود در بوستان جوانمردان تهران می‌توان به فضای بازی کودکان، پیست اسکیت و بخش آموزش اسکیت، فضای بازی‌های فوق مدرن مکانیکی، زمین‌های بازی چند منظوره، سایت بازی شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال دستی، باغ گیاه ‌شناسی، کوشک پذیرایی و چایخانه سنتی، غرفه‌های فرهنگی، آبنمای موزیکال، خانه سلامت، برکه پرندگان، آلاچیق، مسجد، سرویس های بهداشتی، باجه آتش نشانی، غرفه های عرضه محصولات فرهنگی  و اطلاعات گردشگری و پارکینگ های مناسب  اشاره نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: