انتشار: ۱۹:۴۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
مراجعه بیش از ۴ میلیون مسافر به پست‌های ثابت و سیار جوانان هلال احمر/ تست رایگان قند و فشار خون ۳۳۰ هزار نفر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر عنوان کرد

استان‌های مازندران، آذربایجان غربی، فارس و خراسان رضوی بیشترین میزان مراجعات را به خود اختصاص داده و کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی، دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال در اجرای این طرح به صورت همیار و نفر روز مشارکت کرده‌اند

رئیس سازمان جوانان هلال احمر عنوان کرد
مراجعه بیش از ۴ میلیون مسافر به پست‌های ثابت و سیار جوانان هلال احمر/ تست رایگان قند و فشار خون ۳۳۰ هزار نفر
خبرگزاری فارس: مراجعه بیش از ۴ میلیون مسافر به پست‌های ثابت و سیار جوانان هلال احمر/ تست رایگان قند و فشار خون ۳۳۰ هزار نفر
رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به توزیع بیش از ۵ میلیون نقشه امدادی، کتاب و سی‌دی در بین مسافران نوروزی، گفت: از ۲۶ اسفند تاکنون بیش از ۳۳۰ هزار تست قند و فشار خون رایگان مسافران انجام گرفته است.

مسعود حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در مورد خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی در قالب اجرای شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهارداشت: از 26 اسفند تاکنون بیش از 4 میلیون مسافر به پست‌های ثابت و سیار جوانان هلال احمر مراجعه کرده‌اند همچنین بیشتر از 330 هزار تست قند و فشار خون رایگان انجام گرفته است.

وی افزود: 193 هزار مسافر از خیمه‌های نماز و 266 هزار نفر نیز از فضای دوستدار کودک سازمان جوانان در جاده‌ها و بین شهرها بهره‌مند شده‌اند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر بیان داشت: همچنین از ابتدای اجرای این طرح 5 میلیون و 181 هزار و 808 بروشور، نقشه امدادی، کتاب و سی‌دی میان مسافران توزیع شده و 40 هزار و 952 عضو هلال احمر در اجرای این طرح به صورت نفر روز مشارکت کرده‌اند.

حبیبی ادامه داد: از ابتدای طرح، 3 میلیون و 899 هزار و 611 نفر به پایگاه‌های ثابت و  255 هزار و 712 نفر به پایگاه‌های سیار مراجعه کردند.

وی خاطرنشان کرد: استان‌های مازندران، آذربایجان غربی، فارس و خراسان رضوی بیشترین میزان مراجعات را به خود اختصاص داده و کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی، دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال در اجرای این طرح به صورت همیار و نفر روز مشارکت کرده‌اند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: