انتشار: ۰۲:۰۶ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
روح امام عزیزمان شاد که در هر فراز و فرود، مردم را ولی نعمت مسئولان می دانستند و در همه صحنه های انقلاب، میزان را رأی مردم معرفی می کردند

سید حسن خمینی: امام در هر فراز و فرود میزان را رأی ملت معرفی می کردند

دوازدهم فروردین هر سال یادآور یکی از روزهای بزرگ در تاریخ ایران است. اولین رفراندوم مردمی که در آن اکثریت قاطع مردم رأی به تغییر نظام سیاسی دادند و نوع حکومت جدید را تعیین کردند
 سید حسن خمینی: امام در هر فراز و فرود میزان را رأی ملت معرفی می کردند

به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا ـ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی گفت: روح امام عزیزمان شاد که در هر فراز و فرود، مردم را ولی نعمت مسئولان می دانستند و در همه صحنه های انقلاب، میزان را رأی مردم معرفی می کردند.

بنا به این گزارش از پایگاه اطلاع رسانی جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در آستانه 12 فرودین روز جمهوری اسلامی با انتشار عکسی از خود در کنار امام راحل که مربوط به دوران بستری بودن ایشان در بیمارستان قلب شهید رجایی در زمستان 1358 است، نوشت: دوازدهم فروردین هر سال یادآور یکی از روزهای بزرگ در تاریخ ایران است. اولین رفراندوم مردمی که در آن اکثریت قاطع مردم رأی به تغییر نظام سیاسی دادند و نوع حکومت جدید را تعیین کردند.

وی ادامه داد: روح امام عزیزمان شاد که در هر فراز و فرود مردم را ولی نعمت مسئولان می دانستند و در همه صحنه های انقلاب، میزان را رأی مردم معرفی می کردند.

سید حسن خمینی افزود: فرموش نکنیم که در آن روزها چه شرایطی بر کشور حکمفرما بوده و امام در شرایطی به همه پرسی فرمان می دهند که در انقلاب های مشابه تا سال ها، احساسات انقلابی و مشروعیت ناشی از انقلاب، حکومت ها را از هر نوع مراجعه به آرای عمومی بی نیاز می ساخته است.

وی اضافه کرد: و باز هم فراموش نکنیم که همین، راهی است که امام برای امروز و فردای ما معین کرده است.


سید حسن خمینی: امام در هر فراز و فرود میزان را رأی ملت معرفی می کردند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: