انتشار: ۰۵:۴۳ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
تلخ ترین و شیرین ترین اتفاقات زندگی سینماگران در سالی که گذشت

تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی

ماحصل گفتگوی سینماپرس با مهدی امینی خواه، علیرام نورایی، مونا فرجاد، مرجان اشرفی زاده، مهران رجبی، اسماعیل سلطانیان، شراره رخام و پیمان عباسی
تلخ ترین و شیرین ترین اتفاقات زندگی سینماگران در سالی که گذشت

 درگذشت هنرمندان و چهره های محبوب تلخ ترین واقعه سال!

یکی از علایق دوستداران سینما اطلاع از حال و هوای هنرمندان است؛ همزمان با سال نو سینماپرس تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی در سال ۹۴ را گردآوری و با رضایت آنان در معرض دید مخاطبان خود قرار داده است.

به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی، به نقل ازسینما پرس همزمان با آغاز سال ۱۳۹۵ با ۸ تن از هنرمندان رشته های گوناگون سینمایی در رابطه با مسائل تلخ و شیرینی که در سال ۹۴ شاهد آن بودند به گفتگو نشستیم. اغلب هنرمندان از درگذشت چهره های آشنا میان اهالی سینما و تئاتر به عنوان غم انگیز ترین اتفاقات سال ۹۴ نام بردند و همچنین درگذشت «هادی نوروزی» کاپیتان تیم «پرسپولیس» نیز یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی هنرمندان در این سال بود.

ماحصل گفتگوی سینماپرس با مهدی امینی خواه، علیرام نورایی، مونا فرجاد، مرجان اشرفی زاده، مهران رجبی، اسماعیل سلطانیان، شراره رخام و پیمان عباسی در ذیل مطلب نقل شده است.

تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی

مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تلخ ترین اتفاق زندگی من در سال ۹۴ این بود که در اتوبان صدر در حالی که مشغول رانندگی بودم مورد حمله ۲ فرد موتورسوار قرار گرفتم و آن ها با سلاح سرد به من حمله کرده و تمامی موبایل، اشء قیمتی و هرآنچه که ارزشمند بود را از من ربودند و البته خوشبختانه بعدها پلیس توانست آن ها را دستگیر کند؛ اما تلخی این ماجرا همواره با من همراه است.

وی ادامه داد: اما شیرین ترین اتفاق زندگی ام این بود که همواره آرزو داشتم بتوانم به عنوان خلبان پرواز کنم و این اتفاق در فیلم سینمایی «جزیره مهربانی» به کارگردانی خانم فریال بهزاد محقق شد و برای اولین بار من در نقش یک خلبان توانستم تجربه پرواز را انجام دهم؛ این فیلم سینمایی اثری بیگ پروداکشن بود که برای برداشت صحنه هایش پرواز واقعی انجام می شد و من در کنار یک خلبان واقعی که به عنوان بازیگر این فیلم بود توانستم این پرواز را انجام بدهم.

تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی

علیرام نورایی دیگر بازیگر سینمای کشور از درگذشت «هادی نوروزی» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان تلخ ترین اتفاق زندگی اش در سال ۹۴ یاد کرد و اظهار داشت: از آنجا که من یک پرپولیسی تمام عیار هستم هنوز برای این حادثه ناگوار در بهت و شوک به سر می برم و نتوانستم تلخی آن را فراموش کنم.

این بازیگر سپس به بیان خاطرات شیرین زندگی اش در سال ۹۴ پرداخت و گفت: بازی در ۲ فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و «جشن تولد» به کارگردانی عباس لاجوردی که هر دوی شان جزو آثار شاخص و ارزنده سینمایی محسوب می شدند جزو بهترین خاطرات من در سال ۹۴ بود و خوشحالم که توانستم در این آثار حضور داشته باشم.

تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی

مونا فرجاد نیز در رابطه با تلخ ترین اتفاق زندگی اش در سال ۹۴ گفت: درگذشت دکتر علی پویان جراح مغز و اعصاب که یکی از دوستان خانوادگی مان بود دردناک ترین اتفاق زندگی ام در سال ۹۴ بود و باعث شد تا شیرینی های گذرایی که در این سال گاهاً به وجود می آمد برایم قابل لمس نباشد.

تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی

مرجان اشرفی زاده کارگردان مطرح سینمای کشور که به تازگی «مادر» شده است نیز شیرین ترین اتفاق زندگی اش در سال ۹۴ را مادر شدن اش دانست و گفت: به دنیا آمدن فرزندم نه تنها شیرین ترین اتفاق سال ۹۴ بلکه شیرین ترین اتفاق زندگی ام است.

این سینماگر اما راه پیدا نکردن اولین فیلم بلند سینمایی اش با عنوان «آبجی» به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را واقعه ای دردناک توصیف کرد و اظهار داشت: هر فیلمسازی فیلم های خود را مانند فزندان اش دوست دارد و از اینکه مسئولان با فیلم من چنین رفتاری کردند بسیار ناراحت هستم و امیدوارم که در سال جدید اتفاقات شیرینی برای «آبجی» رقم بخورد.

تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی

مهران رجبی بازیگر طناز سینما و تلویزیون نیز گفت: تلخ ترین و شیرین ترین اتفاق زندگی ام در سال ۹۴ خرید اتوموبیل برای دخترم بود!

وی افزود: از اینکه توانستم بعد از مدت ها وعده و وعید برای فرزندم اتوموبیل بخرم بسیار خوشحالم اما از اینکه مجبور شدم ۵۳ میلیون تومان پول بی زبان را برای خرید این اتوموبیل صرف کنم بسیار افسوس می خورم و قطعاً تلخی و درد آن تا سال ها با من همراه خواهد بود!

تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی

اسماعیل سلطانیان دیگر بازیگر سینما و تلویزیون نیز از عمل جراحی روده خود به عنوان تلخ ترین و شیرین ترین اتفاق زندگی اش در سال ۹۴ یاد کرد و اظهار داشت: من مدت ها از مشکلات حاد روده ای رنج می بردم و یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی ام در سال ۹۴ دردهای وحشتناک روده ای بود اما خوشبختانه بعد از عمل بهبودی نسبی پیدا کردم و خودم و خانواده ام از این امر بسیار خوشحال هستیم.

تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی

شراره رخام بازیگر جوان سینما و تلویزیون هم در این باره گفت: درگذشت تعداد کثیری از هنرمندان به نام و سرشناس در تمامی رشته های هنری و همچنین ورزشکاران زیادی که در سال ۹۴ به دیار باقی شتافتند تلخ ترین لحظات را برای من رقم زد.

وی ادامه داد: «هادی نوروزی» کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس در سال ۹۴ به طور ناگهانی درگذشت و این مسأله برای من که شدیداً به تیم «استقلال» علاقه دارم و در ظاهر نباید اعضای تیم «پرسپولیس» چندان برایم دارای اهمیت باشند بسیار دردناک و تأسف آور بود.

این بازیگر مردمی سپس شادترین لحظات خود در سال ۹۴ را زمانی دانست که لبخند بر لب مردم می بیند و گفت: من هر زمانی که مشاهده می کنم هر فردی لبخند به لب دارد و غصه و درد در وجودش دیده نمی شود شاد می شوم و آرزو دارم که تمامی ملت ایران همواره شادان و سرافراز باشند.

تلخ و شیرینی های زندگی برخی از سینماگران ایرانی

پیمان عباسی فیلمنامه نویس جوان سینما هم در گفتگویی با خبرنگار سینماپرس دردناک ترین اتفاق زندگی اش در سال ۹۴ را درگذشت زنده یاد علی طباطبایی بازیگر جوان دانست و گفت: او برای من دوست بسیار عزیزی بود که همچنان از درگذشت اش متأثرم و نتوانسته ام واقعه دردناک نبودن اش را تحمل کنم.

وی ادامه داد: سال ۹۴ متأسفانه برای من سرشار از بدشانسی ها و بد بیاری ها به ویژه در زمینه کاری بود و هیچ خاطره خوشی از این سال در ذهنم ثبت نشده است و امیدوارم که حداقل سال ۹۵ این گونه نباشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: