انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
به گزارش تابناک فرهنگی دوردوم سفرهای نوروزی در حالی آغاز میشود که به گفته رییس سازمان میراث فرهنگی اصفهان تا پایان روز چهارم فروردین نیم میلیون نفر از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری از این استان بازدید کرده اند.
به گزارش تابناک فرهنگی دوردوم  سفرهای نوروزی در حالی آغاز میشود که به گفته رییس سازمان میراث فرهنگی اصفهان تا پایان روز چهارم فروردین نیم میلیون نفر از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری از این استان بازدید کرده اند.
در این میان میدان امام اصفهان همچنان با همان نقش و نگار زیبا و دیوارهای آجری در این رقابت سکوی اول را به خود اختصاص داده و همچون خانه ای امن آغوش خود را به استقبال از اقوام فرهیخته ایران زمین باز میکند.
دیوارهای آجری بازدید میلیونی دارند

برخورداری از قابلیتهای بالا در عرصه فرهنگ و هنر و تلاش مدیران شهری و انتظامی بستر مناسبی را آماده کرده تا سیل مشتاقان تاریخ این سرزمین از اصفهان دیدن کنند.اسکان مناسب ،امنیت ، تنوع مراکز رفاهی و تفریحی از شاخصه های گردشگری امروز اصفهان است .
استفاده از مراکز تفریحی مدرن مانند شهر رویاها، باغ پرندگان ،آکواریوم بزرگ شهر اصفهان ، تلکابین صفه و همچنین زحمات بی وقفه  مدیران وکارکنان مدیریت شهری  در کنار هویت فرهنگی و تاریخی استان اصفهان ، نه تنها مردم بلکه مسؤلان دولتی را نیز به خود جذب کرده.امید است در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل  شهردار اصفهان که پیش از این ثبت کلان شهر اصفهان را به نام شهر خلاق جهان از سوی یونسکو در کارنامه خود دارد با اقدامات نوآورانه نقش رنگین و تازه ای بر بازار گردشگری بزند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: