انتشار: ۰۳:۳۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
قرائت پيام صلح و دوستى موزه صلح تهران از طرف جانبازان شيميايى

پیام صلح جانبازان شیمیایی به دنیا توسط کنسرت گروه «لیان»

گروه موسیقی «ليان» به سرپرستی محسن شریفیان همزمان با فرا رسیدن سال جدید با قرائت دعاى تحويل سال به خوانندگی آکا صفوی در پارك مركزى توكيو كنسرت خود را برگزار کرد.

کنسرت گروه «لیان» در ژاپن/ پیام صلح جانبازان شیمیایی به دنیا
گروه موسیقی «لیان» بوشهر همزمان با آغاز سال جدید در پارک مرکزی توکیو تازه ترین کنسرت خود را با قرائت دعای تحویل سال برگزار کرد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی :  گروه موسیقی «ليان» به سرپرستی محسن شریفیان همزمان با فرا رسیدن سال جدید با قرائت دعاى تحويل سال به خوانندگی آکا صفوی در پارك مركزى توكيو كنسرت خود را برگزار کرد.

مهدى نظرى سرپرست هيأت اعزامى سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى در توضیح این برنامه زنده موسیقایی بیان کرد: كنسرت رسمى اين گروه در سالن مركزى «كومين آكاساكا» با حضور مهمانان ايرانى و ژاپنى برگزار شد، در اين برنامه كه با استقبال مخاطبان روبرو شده بود؛ محسن شريفيان مدير اين گروه پيش از ارتباط تاريخى مردم بوشهر و ژاپن از ارتباط پرستوى دريايى مهاجرى صحبت كرد كه با پيمودن ۸۸ هزار  مایل بين بوشهر و بندر آكاواياى ژاپن در مسافرت بوده است.

وی افزود : «يامامورا» از فعالان صلح، مادر شهيد محمد بابايى نيز در اين برنامه دعوت شده بودند که به همين مناسبت محسن شريفيان پيام صلح و دوستى موزه صلح تهران را از طرف جانبازان شيميايى قرائت كرد. نكته جالب اين برنامه معناى نام گروه ليان به معناى سرزمين آفتاب درخشان  و مترادف بودن آن با معنى ژاپن و ارتباط مشترك موسيقى دريانوردان بود كه مورد علاقه ژاپنى ها قرار گرفت.

سرپرست هيأت اعزامى سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى  گفت:  اتفاق ويژه كنسرت حضور مدير مركز موسيقى «مين يان» توكيو مدير موسيقى مشهور جاده ابربريشم بود كه ضمن استقبال از برنامه اجرا شده خواستار ملاقات و دعوت از برگزارى تور كنسرت ليان در ژاپن براى سال ٢٠١٨ شد. این در حالی است که در پايان  برنامه سفير و رايزن فرهنگى ژاپن با اهداى لوح تقدير و هدايى گروه بوشهرى ليان را بدرقه كردند.
 اجراى گروه ليان از طرف اداره كل ايرانيان خارج از كشور و با همكارى اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامى بوشهر صورت گرفت.
 منبع : خبرگزاری مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: