انتشار: ۰۴:۳۵ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: طرح های این سازمان به ستاد اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده ارائه شده است.

سلطانی فر :

طرح های سازمان میراث فرهنگی به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه شده است

  معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: طرح های این سازمان به ستاد اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده ارائه شده است.


به گزارش سرویس میراث فرهنگی وگردشگری تابناک فرهنگی از روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از کاخ موزه گلستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر با تعامل و همکاری 18 دستگاه، ساماندهی امور مربوط به سفرهای نوروزی را بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه آمارها حاکی از افرایش حجم سفرها در روزهای نخستین نوروز 95 است، تصریح کرد: بر اساس گزارش های موجود، سفرهای داخلی 10 تا 12 درصد رشد داشته است و پیش بینی می شود این روند افزایشی ادامه یابد.
سلطانی فر اضافه کرد: افزایش زمان بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی به مدت 2 ساعت، ارائه سرویس های اطلاع رسانی الکترونیک و فراهم کردن امکانات مناسب از جمله برنامه های سازمان میراث فرهنگی در راستای ارائه خدمات مناسب به گردشگران است.
معاون رئیس جمهور تعامل و همکاری مردم با خادمان خود را مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: همکاری مردم با مسئولان و خادمان خود، یکی از مهم ترین دلایل موفقیت در عرصه های مختلف است.
وی با بیان اینکه، نیروی یک میلیون نفری ستاد هماهنگی خدمات سفر، آسایش و آرامش خود را مصروف خدمت رسانی به مردم کرده اند، یادآور شد: شماره 09629 آماده ارائه خدمات در تمامی حوزه ها به مسافران و گردشگران است.
وی در ادامه به ظرفیت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ستاد اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده ارائه شده است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: این دستگاه وظایف و مسئولیت های ویژه ای در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و ما آمادگی داریم از ظرفیت های گردشگری به عنوان یک گنج پنهان و صنایع دستی به عنوان بخش هنری و اقتصادی فعال در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: