انتشار: ۰۱:۰۹ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
حجت الاسلام و المسلمین امرودی پس از بازدید از نمایشگاه عطر یاس حرم امام خمینی (ره) با تاکید بر ارتقاء سطح کیفی این دوره از نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته گفت: امسال تهران میزبان ایران شده است

حرم امام خمینی (ره) را نقطه قوت برنامه‌های تهرانگردی نوروز سال ۱۳۹۵

همه مسافران نوروزی تهران و زائران حرم امام راحل از نمایشگاه عطر یاس بازدید کنند و از برنامه‌های تدارک داده شده از جمله هفت سین رزمندگان که به یاد ۳۰ هزار شهید بهشت زهرا(س) که در جوار حرم امام راحل آرمیده‌اند استفاده کنند


معاون اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت گسترده شهر تهران برای اجرای برنامه های تهران گردی، حرم امام خمینی (ره) را نقطه قوت برنامه‌های تهرانگردی نوروز سال ۱۳۹۵ خواند و افزود: امسال نمایشگاه عطر یاس حرم باسطح کیفی بسیار بالایی در حال اجرا است.

به گزارش سرویس میراث فرهنگی وگردشگری تابناک فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین امرودی پس از بازدید از نمایشگاه عطر یاس حرم امام خمینی (ره) با تاکید بر ارتقاء سطح کیفی این دوره از نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته گفت: امسال تهران میزبان ایران شده است. در حقیقت برای نوروز ۱۳۹۵ بیش از ۳۰ نقطه در شهر تهران مراسمی مشابه برگزار می شود که حرم امام راحل نقطه قوت برنامه‌های گردشگری تهران است.

وی افزود: برگزاری برنامه در کنار حرم مطهر امام راحل با سختی‌هایی همراه است؛ چرا که باید برنامه ها به گونه ای باشد که اصول خاص این مکان مطهر رعایت و خدایی نکرده به جایگاه امام راحل خدشه ای وارد نشود، ضمن اینکه حرم امام خمینی (ره) به عنوان محل ورود مسافران از جنوب شهر تهران قلمداد می‌شود.

معاون اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: به حمدالله امسال نمایشگاه عطر یاس حرم متناسب با این مکان مطهر و مسافرین شهرستان طراحی شده است بی تردید حضور روحانین نیز بر جلوه نمایشگاه افزوده است. در همین روزهای ابتدایی از آغاز کار نمایشگاه نسبت به سال گذشته شاهد استقبال و حضور گسترده تر مسافران نوروزی هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم همه مسافران نوروزی تهران و زائران حرم امام راحل از نمایشگاه عطر یاس بازدید کنند و از برنامه‌های تدارک داده شده از جمله هفت سین رزمندگان که به یاد ۳۰ هزار شهید بهشت زهرا(س) که در جوار حرم امام راحل آرمیده‌اند استفاده کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، امرودی به برپایی چادرعشایر در نمایشگاه عطر یاس اشاره کرد و افزود: حضور عشایر ایران در این نمایشگاه آغاز شده که نشان از حرکت خوبی برای تدارک برنامه های گسترده تر در اینده خواهد بود.
منبع اسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: