انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
بیژن نامدار زنگنه شامگاه گذشته به همراه شهردار اصفهان از آکواریوم و باغ خزندگان اصفهان بازدید کرد.وی در حاشیه بازدید از این مکان تفریحی ضمن ابراز خرسندی از چنین مکان تفریحی در شهر اصفهان در خصوص جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت توریست، اظهار داشت:جذب سرمایه گذاری خارجی در حوزه توریست یک اصل است و شهر اصفهان سابقه طولانی در جذب توریست و کار کردن با توریست را دارد
به گزارش تابناک فرهنگی، بیژن نامدار زنگنه شامگاه گذشته به همراه شهردار اصفهان از آکواریوم و باغ خزندگان اصفهان بازدید کرد.
وی در حاشیه بازدید از این مکان تفریحی ضمن ابراز خرسندی از چنین مکان تفریحی در شهر اصفهان در خصوص جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت توریست، اظهار داشت:جذب سرمایه گذاری خارجی در حوزه توریست یک اصل است و شهر اصفهان سابقه طولانی در جذب توریست و کار کردن با توریست را دارد
وزیر نفت مهمان اصفهان
وزیرنفت افزود:نسل گذشته در جذب سرمایه‌گذاران خارجی خیلی با تجربه، هماهنگ و سازگار بودند که امید داریم این تجربه‌های گذشته منتقل بشود.
وی ادامه داد: اصفهان از نظر هویت فرهنگی قوی است و می تواند جاذب ترین منطقه ایران برای جذب توریست باشد،چنانکه در کنار هویت فرهنگی و تاریخی اصفهان یک جاذبه جدید مدرن هم ایجاد شود.
زنگنه گفت: البته برای ایجاد چنین فضاهایی سرمایه‌گذاری لازم است و هیچ منافاتی با هویت فرهنگی و بقای هویت فرهنگی ندارد.
وی اضافه کرد: به عنوان نمونه برای ساخت هتل، آمادسازی زیرساخت و جاذبه می‌توان از سرمایه‌گذار خارجی استفاده کرد البته سرمایه‌گذارخارجی وارد عمل می شود مگر یک شریک قوی داخلی هم داشته باشد.
وزیر نفت در پاسخ به دیگر سئوالی مبنی بر توسعه موتورهای برقی و حمایت از این طرح به عنوان توسعه دهنده یک انرژِی پاک بیان کرد:این طرح بسیار خوب است و اجازه قانونی برای حمایت از آن داریم اما باید ببینیم این طرح کی عملیاتی می شود.
گفتنی است،پیش از این نیز بیژن زنگنه در مراسم برنامه ساعت زمین در میدان امام(ره) حاضر شده بود.
بازدید وزیر نفت از آکواریوم اصفهان

بازدید وزیر نفت از آکواریوم اصفهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: