انتشار: ۱۹:۱۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
مراسم اهدای مالکیت معنوی به طراحان لباس در تالار وحدت برگزار شد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از  روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، آئین اعطای گواهی مالکیت معنوی پنجمین جشنواره مد و لباس فجر دوشنبه ۱۷ اسفندماه در تالار وحدت برگزارشد. بر اساس ماده ۴ قانون ساماندهی مد و لباس، قانونگذار به لباس مانند یک محصول فرهنگی نگاه می‌کند و نشان مالکیت معنوی به عنوان مکمل نشان شیما، برای حمایت حقوقی از آثار طراحان لباس به آنها اعطا می‌شود.

در این برنامه که با حضور جمعی از طراحان و تولیدکنندگان لباس همراه بود، نشان مالکیت معنوی به ۱۲ نفر از طراحان لباس، برای طراحی مانتو یا چادر اهدا شد. افسانه رحیمیان، عفت حبیب دولابی، زهرا علی نقیان، خانم معصومیان، محبوبه رضاییان، شبنم محمدی، رویا کردجان، زهرا علی نژاد، فاطمه منصوری، غزال بهمنی، آذین فرخی، فاطمه عظیمی، حمیده آب روشن و فائزه صمدزاده لوح خود را دریافت کردند.

در حاشیه این مراسم از دو سایت تخصصی مد و لباس مُداکسیر و پوشانیک رونمایی گردید و مسئولان این سایت‌ها به ارائه توضیحات تخصصی برای طراحان پرداختند.

اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی مدو لباس فجر ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۶ در تالار وحدت برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • ALI
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
امروزکه دشمن برای اثرگذاری برروی اذهان عمومی و ایجاد مسأله روز برنامه‌ریزی کرده، فرصت نمیدهند که مردم نفس بکشند،مراقب نفوذیها باشید. من میخواهم فقط شما بدانید؛ میخواهم افکار عمومی بیخبر نماند از این‌که دشمن در زمینه مسائل فرهنگی در کشور چه میکند و هدفهایش چیست. هدفهای دشمن از این کارها عبارت است از بیایمان کردن، ایجاد گسست بین نسل کنونی و نسل گذشته و کوچک کردن افتخارات .