انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
رضا عطاران و عوامل فیلم 'من سالوادور نیستم' به کارگردانی منوچهر هادی فردا شب برای تماشای فیلم در کنار مردم به پردیس ملت می روند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، اکران فیلم 'من سالوادور نیستم' شامگاه یکشنبه 16 اسفند در دو سانس 21:15 و 23:00 با حضور بازیگران و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.
من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی داستان ناصر و خانواده اش را روایت می کند که به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند، آنجل دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ...
این فیلم با بازی رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی و با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی است.
از دیگر عوامل فیلم می توان به نویسنده: رضا مقصودی، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری، تدوین: حسن ایوبی، مدیر تولید: ناصر ریحان صفت، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، آرزو حلاجی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علیرضا شمس شریفی، مشاور رسانه ای: مهسا همتی اشاره کرد.
علاقمندان می توانند جهت پیش خرید بلیت های دو سانس ذکر شده به سایت پردیس سینمایی ملت به آدرس اینترنتی www.pardismellat.com مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: