انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
حق پخش فیلم کوتاه «پنج کلمه بیشتر» به یک کمپانی فرانسوی واگذار شد.
به گزارش سر ویس سینما وتئاتر تابناک فرهنگی ، حق پخش فیلم کوتاه «پنج کلمه بیشتر» به کارگردانی محمد علی حسینی به کمپانی ART & SHINE واگذار شد.

پس از حضورهای موفق فیلم کوتاه «پنج کلمه بیشتر» نوشته و کارگردانی محمدعلی حسینی  و مجری طرحی انجمن سینمای جوان کرج در جشنواره‌های داخلی و خارجی و در آستانهه برگزاری جشنواره فیلم‌های هنری فرانسه ۲۰۱۶ (AVIFF)، حق پخش این فیلم به کمپانی ART & SHINE فرانسه واگذار شد.

گفتمان حقوق بشری و نگاه چالش برانگیزانه به مساله مهاجرت از جمله مواردی است که مورد توجه این کمپانی برای پخش جهانی اثر فوق عنوان شده است. حق پخش اثر فوق برای مدت دو سال در اختیار این کمپانی خواهد بود تا در اکران‌های جهانی با مخاطبین خود روبرو شود.

پیش‌ از این نیز «پنج کلمه بیشتر» در یکی از مهم‌ترین حضورهای خود در دوره پنجاه و ششم جشنواره بیلبائو اسپانیا در بخش جهان پیرامون با استقبال مخاطبین مواجه شده بود. در ایران نیز جشنواره های «نهال دهم» و «تصویر سال» مقاصد پیشین اثر فوق بودند.

در خلاصه داستان آمده است: چهار جوان برای عبور از مرز تلاش می‌کنند، بدون هویت فردا و هویت دیروز.... ببینم تو به من اعتماد داری؟؟؟؟

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: نسیم فتحی، حامد نساج، حامد غمیلویی و پرستو علیزاده، فیلمبردار: مهدی ایل‌بیگی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی عسگری پور، دستیار دوم: حسین فلاح آبادی، صدابردار: وحید واحدی، بازیگردان: علی شهدادی، منشی صحنه: محمد رجبی، عکاس: سامان اکبری، موسیقی: امیرحسین یقموری، تهیه‌کننده: مرضیه زنجیریان، مجری طرح: انجمن سینمای کرج.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: