انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
گیر موی «جان لنون» خواننده که برای یک نقش سینمایی از آن استفاده کرده بود در یک حراجی به قیمت ۳۵ هزار دلار به فروش رسید.
به گزارش تابناک فرهنگی، گیر موی «جان لنون» خواننده که برای یک نقش سینمایی از آن استفاده کرده بود در یک حراجی به قیمت 35 هزار دلار به فروش رسید.

موسسه حراجی میراث دالاس به نقل از مجله انگلیسی زبان تایمز امروز اعلام کرد که پل فریزر مجموعه‌دار بریتانیایی برنده این حراجی شد. این گیر مو در فیلمی با عنوان «شیوه‌ای که برنده جنگ شدم» که در هامبورگ آلمان فیلم‌برداری شد توسط جان لنون خواننده مشهور بریتانیایی استفاده شد. این فیلم که یک کمدی سیاه است داستان حوادث ناگوار نیروهای نظامی بریتانیا را در جنگ دوم جهانی روایت می‌کند.

در این حراجی همچنین یک برگه امضا شده توسط لنون در مورد همین فیلم و دو مقاله از روزنامه‌های آلمانی درباره این خواننده به حراج گذاشته شد.

جان وینستون لنون خواننده، ترانه سرا، موسیقیدان، آهنگساز و شاعر، از معروف‌ترین، شناخته‌ترین و برجسته‌ترین چهره‌های دنیای موسیقی راک، در انگلستان، به دنیا آمد. او به‌عنوان یکی از اعضای مؤسس گروه بیتلز و یکی از تاثیرگذارترین افراد در افزایش بافت تاریخی موسیقی عامه‌پسند، در سراسر جهان شناخته شد. وی به‌همرا پل مک‌کارتنی یکی از موفق‌ترین مشارکت‌ها را در نوشتن ترانه در قرن بیستم انجام دادند. لنون آلبوم جدیدش «فانتزی دو» را در سال 1980 منتشر کرد، اما سه هفته پس از انتشار این آلبوم به ضرب گلوله به قتل رسید.
منبع: فارس
برچسب ها: جان لئون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: