انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان اردبیل از تولید پنج آلبوم موسیقی به همت حوزه هنری این استان خبر داد.
به گزارش تابناک فرهنگی، حسین آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه واحد موسیقی حوزه هنری اردبیل اصلی‌ترین سیاست کاری خود را بر روی تولید آثار جدید متمرکز کرده است، اضافه کرد: بر همین اساس تولید پنج آلبوم در دست اقدام است.

وی افزود: در آلبوم‌های موسیقی سازها و ردیف‌های موسیقی مختلف در مرحله کار کارشناسی شعر و قالب موسیقی است که دو مورد از حوزه هنری مرکز تائیدیه خود را دریافت کرده و مابقی نیز در حال پیگیری است.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان از دیگر اقدامات را تهیه ساز پیانو به عنوان ساز پایه‌ای دانست و تأکید کرد: با همکاری شهرداری اردبیل این ساز تهیه شده و در آینده نزدیک با استفاده از آن اجراهایی برای علاقه‌مندان تدارک دیده خواهد شد.

آزاد با اشاره با اخذ مجوز انتشار تولیدات موسیقی توسط حوزه هنری اردبیل اضافه کرد: به‌زودی تولیدات موسیقی تکثیر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص برنامه‌های تولید سرود نیز به همکاری با گروه روشندلان اشاره کرد و گفت: درعین‌حال با گروه مناجات مشکات نیز همکاری‌هایی آغاز شده است.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان با اشاره به تداوم برگزاری کارگاه‌های موسیقی در سال آینده متذکر شد: درصورتی‌که به لحاظ مالی امکاناتی اختصاص یابد برنامه‌ها توسعه خواهند یافت.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: