انتشار: ۱۲:۰۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
خرید تمام بلیت‌های کنسرت گروه آوای موج توسط یک نفر؛ اجرای این گروه را تبدیل به مراسمی خانوادگی در فرهنگسرای نیاورا کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی، شب گذشته  پنجشنبه 29 بهمن نیاوران میزبان اولین گروهی بود که تمام بلیت‌هایش در جشنواره موسیقی فجر به فروش رسید. بلیت‌های این گوه توسط یک نفر خریداری شده بود. اما وقتی وارد فرهنگسرای نیاوران شدیم؛ با سوال از حاضران به پاسخ‌های جالبی رسیدیم.

روز گذشته در فرهنگسرای نیاوران از هرشخصی که سوال می‌کردیم بلیت کنسرت را از کجا آورده می‌گفت از طرف خانواده دعوت شدیم اما مشخص نبود که این خانواده دقیقا کیست. جالب اینجاست که روابط عمومی گروه هم درباره فردی که تمام بلیت‌ها را خریده توضیح نداد.

اما با آغاز کنسرت؛ فضای سالن جذاب‌تر شد و شبیه یک جشن تولد خانوادگی شد. در این اجرا تعداد زیادی از حاضران با تلفن‌های همراه خود فیلم می‌گرفتند و در سالن با یکدیگر حرف می‌زدند. در ادامه کنسرت هم تعدادی از کودکان کار به سالن آمدند که دمام می‌دند. آن‌ها میکروفون نداشتند اما صدای وحشتناکی که از سازشان خارج می‌شد؛ شرایط اجرا را بد‌تر کرد. کنسرت شب گذشتهٔ آوای موج را هم می‌توان به شگفتی سازی‌های جشنواره سی و یکم اضافه کرد.

اعضای گروه آوای موج در این اجرا را محسن آقایی (سرپرست گروه)، احمد علی شرفی، علی اکبر عباسی، سیاوش مهیمنیان، علیرضا فرهی بزرگ، امین جاسره، سهند امامزاده، مهندی گلستان، فرهاد گلگون، بهنام بهمنی، علی پیل­آرام، مهدی عبدی و هادی منوچهری تشکیل می‌دادند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: