انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
خانه موسیقی از ساسان فاطمی موسیقیدان، پژوهشگر، استاد دانشگاه و عضو سابق هیئت مدیره‌ این نهاد که طی ماه های اخیر نقدهایی را به خانه موسیقی انجام داده بود به مراجع قضایی شکایت کرد.
ساسان فاطمی در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، روز سه شنبه همین هفته از دانشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که احضاریه ای از سوی دادگستری برای شما ارسال شده است. روز چهارشنبه این احضاریه را از دانشگاه دریافت کردم که دیدم شکایتی از طرف خانه موسیقی از من است.

این استاد دانشگاه و پژوهشگر در ادامه افزود: در احضاریه ای که به دستم رسیده خانه موسیقی به جرم افترا و نشر اکاذیب از من شکایت کرده است که می بایست متعاقب آن خودم را به دادسرا معرفی کنم.

وی همچنین عنوان کرد: این گونه شکایتها به سود خانه موسیقی نیست چرا که برای کلمه به کلمه آنچه از من درباره خانه موسیقی در مطبوعات نقل شده مدارک و دلایل محکمه پسند دارم.

ساسان فاطمی همچنین درباره اینکه آیا از سایر منتقدان خانه موسیقی نیز شکایت شده یا خیر گفت: طبق شنیده های من ظاهرا از منتقدان دیگری نیز شکایت شده که هنوز احضاریه آنها به دستشان نرسیده است.

حال با این شرایط به وجود آمده باید منتظر ماند و دید که این نحوه برخورد با ساسان فاطمی آیا گریبان سایر منتقدان خانه موسیقی را نیز خواهد گرفت یا خیر.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • ناشناس
  • Netherlands
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
3
عمل شرم آور خانه موسیقی محکوم است و در دایره نهادی صنفی و هنری جای ندارد
  • منتقد
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
1
خانه ی موسیقی با این روش راه به جایی نخواهد برد

به اندازه ی کافی در بین اهالی موسیقی بدنام هستند حال با این رفتار ها سعی دارند خود را منفور تر جلوه دهند

لا اقل در انتخاب شخص شکایت شونده دقت بیشتری می کردند و در انتخاب اول از یک منتقد کمتر شناخته شده شکایت می کردند

تکلیف دکتر ساسان فاطمی با این سوابق درخشان و تربیت این همه دانشجوی خوب در دانشگاه ها و نوشتن مقالات ارزشمند و پژوهش های اساسی ، روشن است. در کنار این عملکرد درخشان دکتر ساسان فاطمی مشخص ترین و واضح ترین دیدگاه ها را در قبال مافیای رانت خوار موسیقی بیان کرده اند که بیان این حقایق به مذاق این حضرات نقد ناپذیر خوش نیامده و دم از شکایت زده اند

احتمالا هدف حضرات از طرح شکایت ساکت کردن دیگر منتقدین بوده ، هر چند که به خوبی می دانند با این روش راه به جایی نخواهند داشت و در مسیر حرکتی خود یک بی آبرویی دیگر برای خود بر جای می گذارند.

کاش لااقل در قدم اول از یک شخص گمنام تر شکایت می کردند ، بی درایتی و بی کفایتی هم حدی دارد