انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
در یک گیم ۸-بیتی شما می‌توانید جای بازیگر محبوبی که پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بازی کنید و بالاخره رویاهایش را به حقیقت برسانید!
به گزارش تابناک فرهنگی  به نقل از ایندپندنت، دنیا به این نیاز دارد که لئوناردو دی‌کاپریو بالاخره اسکارش را ببرد، اما تا آن موقع کمپانی دِ لاین یک بازی درست کرده که می‌توانیم عصبانیت‌مان را در آن خالی کنیم.

«خشم فرش قرمزی لئو» نام یک بازی سبک آرکِید است که در آن دی‌کاپریو با عصبانیت روی فرش قرمز مسابقه می‌دهد تا به جایزه اسکار محبوبش برسد. موانعی از جمله پاپاراتزی‌ها، مصاحبه‌کننده‌ها، کوه یخی که تایتانیک را غرق کرد سر راه او قرار دارد، اما اگر دکمه اسپیس را به موقع فشار دهید، او می‌پرد و در نهایت به اسکارش می‌رسد.

کلی فرصت هم برای مسابقه سرعت دادن با دیگر نامزدها برای دریافت جایزه بهترین بازیگر وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مایکل فاسبندر در نقش استیو جابز، برایان کرانستون در نقش ترامبو، ادی ردمین در نقش لیلی البه (از فیلم «دختر دانمارکی) اشاره کرد. اما باید مواظب باشید زیرا ممکن است فکر کنید لباس فضایی «مریخی» مت دیمون باعث می‌شود سرعتش کم شود، اما حسابی تند می‌دود!

بین هر راند از بازی چند مینی‌گیم قرار داده شده است: شما می‌توانید سخنرانی دریافت جایزه اسکار خودتان را بنویسید یا سعی کنید یک نامزد سیاه‌پوست پیدا کنید (که عملا غیرممکن است). حتی می‌توانید صحنه معروف قرص خوردن دی‌کاپریو در «گرگ وال استریت» را هم بازسازی کنید.

بازی کردن این بازی بهتر از صبر کردن تا روز بیست و هشتم فوریه برای تماشای اسکار است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: