انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
انتشار آلبوم جدید محسن چاوشی بر اساس اعلام این خواننده احتمال زیاد به سال آینده موکول شده است این در حالی است که گفته می شد چاوشی به شدت در تلاش است که آلبوم جدیدش را به روزهای آخر اسفند جهت پخش و توزیع برساند.


به گزارش تابناک فرهنگی، محسن چاوشی پس از انتشار آلبوم‌های یه شاخه نیلوفر، حریص، سنتوری، پرچم سفید، من خود آن سیزده‌ام و پاروی بی‌قایق جدیدترین اثر خود را تحت عنوان «امیر بی گزند» قرار است به زودی روانه بازار موسیقی کشور کند. این آلبوم طبق اطلاع رسانی‌های قبلی این خواننده «دوازده قطعه دارد، کمی سنگین است ولی غمگین نیست. عاشقانه هم دارد، ربطی به آلبوم قبلی نداردو جهانش جهانی دیگر است». چاوشی درباره سبک و سیاق این اثر نیز پیشتر گفته بود: «نمی دانم دقیقا چه بگویم…پاپ، راک و... اما بعضی از آثار طرب انگیز است و بعضی هم متصل، البته قطعه راک هم دارد.»

تاکنون استفاده از اشعار حسین صفا، علی‌اکبر یاغی تبار و مولانا در کنار حضور بهروز صفاریان، عادل روح‌نواز، فرشاد حسامی، کوشان حداد و پدرام پاريزي به‌ عنوان تنظیم‌کننده آلبوم قطعی شده است.

چاوشی در روزهای گذشته نیز اعلام کرد که با توجه به انتشار آثاری که در قالب سریال شهرزاد منتشر شده است، تقریبا یک آلبوم کامل را در سال 94 منتشر کرده است و با توجه به ایام فاطمیه و جشنواره‌های فجر، اگر هم آلبوم آماده شود شاید زمان پخش و توزیع مناسبی برای آن مهیا نشود.

چاوشی همچنین تاکید کرده که تا پیش از عید نوروز دو قطعه دیگر را منتشر خواهد کرد تا دوستداران این خواننده سالی پر کار را از خواننده مورد علاقه شان شاهد باشند؛ سال پرکاری که با موفقیت و همه گیری قطعه «کجایی» توانست نظر بسیاری از کارشناسان و اهالی موسیقی را نیز به خود جلب کند.

در این بین مهم‌ترین بحث در آلبوم جدید چاوشی تهیه کننده این آلبوم است که تاکنون نه اسمی از او در جایی منتشر شده و نه کسی می داند این فرد برادر زاده وزیر ارشاد دولت قبلی است. «سیدهادی حسینی» برادر زاده «سید محمد حسینی» (وزیر فرهنگ و ارشاد سابق) تهیه کنندگی آلبوم «امیر بی گزند» را بر عهده دارد و چاوشی آلبوم جدید خود را به این فرد واگذار کرده است؛ چهره‌ای خوش‌نام که پیش از این نیز در برخی پروژه های فرهنگی به صورت پشت پرده حضور داشته و سرمایه‌گذاری کرده است.

جستجوی اینترنتی درباره «سیدهادی حسینی» تقریبا به هیچ نتیجه درستی ختم نمی‌شود و نشان از تمایل این چهره برای مخفی ماندن نام و فعالیت‌هایش دارد تا مبادا مشکلاتی غیرقابل پیش‌بینی برایش رخ دهد.

محسن چاوشی نیز هنوز به صورت رسمی درباره این فرد اطلاع رسانی نکرده است.

فعالیت و تمرکز روی آلبوم «امیر بی‌گزند» و تولید قطعات جدید برای سریال شهرزاد از دیگر دغدغه‌های این روزهای محسن چاوشی است.
منبع: موسیقی ما 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: