انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
انتخابات کانون های خانه موسیقی از اسفند ماه جاری آغاز شود و در نهایت هیئت مدیره جدید این نهاد در خرداد ماه سال آینده معرفی خواهد شد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، طی جلسه جدید هیئت مدیره خانه موسیقی مصوب شد انتخابات کانون های این نهاد از اسفند ماه جاری آغاز شود و با توجه به پروسه سه ماهه ای که برای انتخابات پیش بینی شده، در نهایت هیئت مدیره جدید در خرداد ماه سال آینده معرفی شود.

داریوش پیرنیاکان(دبیر و سخگوی خانه موسیقی ) در این باره به سایت خانه موسیقی گفت: هیئت مدیره ضمن اعلام تاریخ برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری تاکید دارد همه اعضای کانون های ده گانه هر چه پرشورتر در این انتخابات حاضر شوند تا با پشتوانه حضور این اعضا نهاد خانه موسیقی در آینده با قدرتی بیش از پیش در راه منافع صنفی اهالی موسیقی ایران قدم بردارد.

سخنگوی خانه موسیقی با اشاره به روند انتخابات خانه موسیقی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده انتخابات کانون ها از اسفند ماه سال جاری آغاز می شوند و با توجه به تعطیلات نوروزی با روندی دو - سه ماهه انتخابات به پایان می رسد و نهایتا در خرداد آینده و با تشکیل مجمع عمومی خانه موسیقی -با حضور نمایندگان منتخب کانونها- هیئت مدیره اصلی انتخاب می شود.

وی همچنین عنوان کرد: برنامه انتخابات کانونهای ده گانه بزودی از طریق سایت خانه موسیقی اطلاع رسانی شود و امیدواریم همانگونه که شورای عالی هم تاکید کرده است طبق برنامه و با همکاری همه اعضا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

این در حالی است که به گمان بسیاری از منتقدان خانه موسیقی، هیئت مدیره کنونی این نهاد مرتکب تخلفاتی شده و یک هیئت مدیره متخلف نیز صلاحیت برگزاری یک انتخابات سالم را ندارد. از این رو طی دو ماه اخیر سه جلسه میان منتقدان خانه موسیقی و دست اندرکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده که قرار است نتیجه نهایی آن طی روزهای آینده منتشر شود.






ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: