انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
سیدامین موسوی خلخالی از خبرنگاران حوزه موسیقی و سردبیر سابق سایت خبری تحلیلی موسیقی ایرانیان روز گذشته بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، موسوی از خبرنگاران با اخلاق و فعال حوزه موسیقی طی شش سال اخیر محسوب می شد که متاسفانه چهارشنبه گذشته هفتم بهمن، در سن بیست و هشت سالگی درگذشت. 

پیکر زنده یاد سیدامین موسوی فردا(جمعه 9 بهمن) در تبریز تشیع خواهد شد و در وادی رحمت تبریز مراسم خاکسپاری آن مرحوم برگزار می شود.

این همکار رسانه ای اخیرا به دلیل تحقیق در زمینه فلسفه از فعالیت های موسیقایی خود کاسته بود، موسوی پیشتر با سردبیری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و مجله اینترنتی «موسیقی ایرانیان» توانسته بود سطح این مجموعه را ارتقاء دهد.

از جمله فعالیت های رسانه ای او می توان به انتشار پرونده‌ای مفصل در باب «فقه و موسیقی» با همکاری زنده یاد «صادق طباطبایی»، پرونده «موسیقی فاخر، هنر و هنرمند»، پرونده «کالبد شکافی ترانه نوین»، پرونده پژوهشی «بررسی میزان اضطراب نوازندگان ایرانی»، پرونده«کنسرتهای ایرانی» و پرونده «تاثیر پخش سوپرمارکتی آلبوم‌های صوتی بر موسیقی کشور» اشاره کرد.

سید امین موسوی در اولین «جشنواره جوان موفق ایرانی» در حوزه «رسانه» به عنوان جوان موفق ایران معرفی شد، همچنین در چهارمین جشنواره وب ایران موسوی با سردبیری نهمین شماره از مجله «موسیقی ایرانیان» عنوان مجله برتر را برای رسانه اش به دست آورد.

هیئت تحریره سرویس موسیقی تابناک فرهنگی نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده زنده یاد سید امین موسوی خلخالی، از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات دارد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: