انتشار: ۱۱:۵۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۴

به گزارش تابناک فرهنگی، شب گذشته (سه‌شنبه 29 دی) گروه پالت به بهانه بازنشر آلبوم آقای بنفش در مجتمع پالادیوم با اجرای قطعه «یه شب مهتاب» یاد فرهاد را در سالروز تولدش زنده نگاه داشت و با مخاطبانش دیدار کرد.

در شبی که پالتی‌ها به بهانه‌ی بازنشر آلبوم آقای بنفش در سالروز تولد فرهاد مهراد با طرفدارانشان دیدار می‌کردند؛ ویدیویی از موسیقی ماهى و گربه، تور شهرستان‌ها و اجرا در این شهرها، تورهای خارج از ایران، آشنایى با خواننده آلمانى زبان (گیزبرت)، رونمایى آلبوم شهر من بخند در عمارت مسعودیه و ٩ شب اجرا در تالار وحدت پخش شد.

اعضاى پالت با پخش تصاویرى از گروه در کشور برزیل اعلام کردند که همزمان با جام جهانی بعدی فیلم کامل حضور پالت در این کشور منتشر می‌شود. پالتی‌ها همچنین ویدیوی قطعه از سرزمین‌های شرقی‌را برای اولین بار پخش کردند و به مخاطبان خود نوید انتشار آلبوم تصویری گروه تا پایان سال را دادند.

در انتهای این مراسم امید نعمتى (خواننده پالت) با یادى از فرهاد و تاثیری که بر گروه پالت داشته، به مناسبت سالروز تولد این خواننده با خواندن قطعه «یه شب مهتاب» مراسم را به او تقدیم کرد. این مراسم با جشن امضا و عکس یادگارى گرفتن به همراه طرفداران به پایان رسید.

منبع: ایلنا


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: