انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
بر اساس اعلام کمیته علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم نمایشگاه، این سرا در روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با ۹ نشست میزبان علاقه‌مندان کتاب است.
به گزارش تابناک، نشست جایگاه هنر در تمدن ایرانی- اسلامی با حضور مسعود کوثری، حسن بلخاری، جبار رحمانی و محمدعلی مقیسه، اولین برنامه سرا در روز ششم نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود.

 
نشست افق‌های هنر شیعی با حضور ابراهیم فیاض، مهدی منتظر قائم و احمدرضا درویش و نشست کتاب و شهروندان با نیازهای ویژه با حضور مجید قدمی، محمد کمالی، محمد براتی سده، سهیل معینی و ترانه میلادی نیز به ترتیب از ساعات ۱۱: ۳۰ و دقیقه و ۱۳: ۴۵دقیقه شروع خواهند شد.

 
نشست تعاملات فرهنگی در حوزه کشورهای آفریقایی و نشست تاریخ شفاهی ایثار و شهادت نیز با حضور حجت الاسلام موذنی، غلامرضا عزیزی، علیرضا کمری وکیانوش کیانی هفت لنگ دو نشست دیگر سرای اهل قلم هستند که از ساعت ۱۵: ۳۰ و ۱۷: ۱۵ شکل می‌گیرند.

 
چهار نشست تالار گفت‌و‌گوی سرای اهل قلم و ساعات برگزاری آن‌ها نیز به این شرح است:

 نشر به مثابه یک صنعت با حضور حسین عبدو، فرهاد تیمور‌زاده، رضا هاشمی‌نژاد، مهدی فیروزان و حسن کیائیان (۱۰: ۳۰)، بازاریابی فرهنگی با حضور کیا منوچهری، سهیل سهیلی و نوید نوروزی (۱۴)، نشست معرفی نمایشگاه کتاب فرانکفورت با حضور اورسلا هلپ، محمود آموزگار، علیرضا ربانی، برزو سریزدی (۱۵: ۴۵) و نشست نشر دولت: فرصت یا تهدید با حضور مهدی فخری‌زاده، عبدالحسن آذرنگ، مسعود کوثری، مسعود کازری و علیرضا حاجیان‌زاده (۱۷: ۳۰).

 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: