انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۴
آلبوم «چه آتش ها» به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی همایون شجریان که پیش از این به صورت صوتی راهی بازار شده بود قرار است به طور تصویری نیز منتشر شود.

«چه آتش ها»ی قمصری و همایون شجریان به صورت تصویری می آید

به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، آلبوم«چه آتش ها» در واقع به اجرای گروه همنوازان حصار در سال 90 با خوانندگی همایون شجریان اختصاص دارد که دی وی دی تصویری این اجرا 3 بهمن امسال منتشر خواهد شد.

شرکت دل آواز در حالی خبر از انتشار این دی وی دی داده که پیش از این در زمستان سال 1392 این آلبوم به صورت صوتی در اختیار مخاطبان قرار گرفته بود.

این آلبوم از 17 قطعه با عنوان های«ساز و آواز راست پنجگاه»، «آواز زورق شکسته»، «تصنیف چه آتش‌ها»، «آواز بیات ترک»، «تصنیف بزم تو»، «تکنوازی تار»، «تصنیف نه گریه‌ای»، «تصنیف دلم دیوانه شد»، «آواز گناه عشق»، «قطعه راه‌ها»، «مقدمه دشتی»، «تصنیف دل‌افروزتر از صبح»، «مقدمه اصفهان»، «تصنیفیاران موافق»، «همنوازی کوبه‌ای»، «تصنیف شرم و شوق» و «تصنیف بی‌همگان» تشکیل شده است.

اشعار این قطعات نیز از میان سروده های سعدی، حافظ، خیام، مولانا، محمدرضا شفیعی‌کدکنی، محمدعلی بهمنی، عماد خراسانی، ه. ا. سایه، فریدون مشیری و علی غضنفری انتخاب شده است.

در اجرای قطعات آلبوم«چه آتش ها» نیز علی قمصری(تار، گیتار و دیوان)، نگار خارکن(کمانچه)، لعیا اعتمادی(ویولا)، آتنا اشتیاقی(ویلنسل)، مصباح قمصری(بم کمان)، بهرام آقاخان(گیتار)، حسین رضایی‌نیا(دف، دایره)، همایون نصیری(سازهای کوبه‌ای) آیین مشکاتیان( تنبک) و همایون شجریان به عناون خواننده همکاری کرده اند..


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: