انتشار: ۱۴:۰۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۴
حرکت عجیب بخارا در دعوت گزینشی رسانه ها

سخنرانی شجریان در شب فرهاد فخرالدینی

برنامه«شب فرهاد فخرالدینی» عصر روز گذشته سه شنبه 22 دی با حضور و سخنرانی بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر از جمله محمدرضا شجریان برگزار شد.
سخنرانی شجریان در شب فرهاد فخرالدینی


فرهاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی درباره این مراسم گفت: آقای دهباشی از طرف فصلنامه بخارا برنامه ای را به مناسبت انتشار چند کتاب از من با عنوان های«هارمونی موسیقی ایرانی»، چاپ سوم«تجزیه و تحلیل ردیف موسیقی ایرانی» و «فرم و آفرینش در موسیقی ایران» ترتیب داده بودند که شب گذشته با حضور بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

این آهنگساز و رهبر ارکستر در ادامه افزود: طی این مراسم که در بنیاد محمود افشار برگزار شد آقایان محمدرضا شجریان، لوریس چکناواریان، عبدالوهاب شهیدی، کامبیز روشن روان، محمد سریر، هوشنگ کامکار، حسن ناهید، دکتر محمد موقتیان، علی اکبر قربانی و آقای دهباشی سخنرانی هایی را انجام دادند.

وی همچینین عنوان کرد: قرار بود آقای سایه و شفیعی کدکنی هم در این برنامه حضور داشته باشند منتهی به دلیل برخی گرفتارهایشان نتوانستند در جمع ما حضور پیدا کنند.

فرهاد فخرالدینی درباره حضور محمدرضا شجریان در این مراسم نیز گفت: حال ایشان شکرخدا خوب بود و در سخنرانی هم که داشتند درباره سابقه همکاری 48 ساله من و خودشان در عرصه موسیقی صحبت کردند. اتفاقا دیشب بعد از برگزاری مراسم نیز تا دیروقت با هم بودیم و الحمدالله حالشان خوب است و مشکلی ندارند.

حرکت سئوال بر انگیز فصلنامه بخارا

این برنامه در حرکتی عجیب و بسیار سئوال بر انگیز از سوی دست اندرکاران فصلنامه بخارا با انتخاب گزینشی یکی دو رسانه و بدون دعوت از خبرنگاران برگزار شد. دعوت نشدن خبرنگاران به چنین برنامه ای زمانی تاسف انگیزتر و تلخ می شود که بانی برنامه دست اندرکاران یک نشریه وزین فرهنگی هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • مسعود جعفری
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
0
دیشب تعداد خبرنگاران کم نبود، بطوری که رفت و آمد در جلوی مدعوین را کمی هم با اشکال روبرو ساخته بود
  • محمدصادق
  • -
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
هرکس برای این ملمکت زحمت میکشد قابل تقدیراست بیاید قدر یگدیگر بدانیم