انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
به گزارش تابناک فرهنگی، علی عطشانی (کارگردان فیلم پاردایس) با انتشار یاداشتی سرگشاده به انتخاب نشدن فیلمش در جشنواره سی و چهارم واکنش نشان داد. متن یاداشت به شرح زیر است:

یا ارحم الراحمین

چند روزی از اعلام لیست فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر می‌گذرد و فیلم اخیر من با عنوان " پارادایس" در این لیست نیست. در این چند روز دوستان عزیز خبرنگار و مطبوعاتی تماس‌های مکرری در ارتباط با دلیل انتخاب نشدن فیلم و موضع من داشتند که ضمن عذرخواهی از همه آنها به دلیل عدم پاسخگویی این چند خط را عرض می‌نمایم.

از ابتدا، حضور در جشنواره و تحویل دادن فیلم به دبیرخانه برای شرکت در بزرگترین رویداد سینمایی کشور و گرم کردن تنور مسابقه بود، با نگاه به اعضای هیئت انتخاب و سابقه آنها که از همکاران و بعضا پیشکسوتان هنر می‌باشند، نه تنها اعتراضی به این عدم حضور ندارم بلکه این حق طبیعی را برای هیئت انتخاب و مسئولان برگزاری تمام و کمال قائل هستم که به دلایلی که شاید در برخی موارد به سیاستگذاری‌ها و رویکرد جشنواره نیز مربوط شود، از بین آثار رسیده تعداد محدودی را انتخاب کنند.

برای همه همکاران و دوستان فیلمسازم که در بخش‌های مختلف جشنواره حضور دارند و برای محمد حیدری دبیر جوان جشنواره آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم جشنواره‌ای خوب و به یادماندنی را شاهد باشیم.

به عنوان جزء کوچکی از خانواده سینما از هیچگونه تلاشی برای برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن بزرگ ملی فروگذار نخواهم بود.

علی عطشانی

٩٤/١٠/١٦
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: