انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
گروه موسیقی«مهریان» به سرپرستی پدرام بلورچی 19 دی ماه ساعت 21 در سالن ایوان شمس تهران به روی صحنه می رود.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، پدرام بلورچی ،سرپرست و خواننده این گروه با اعلام خبر فوق گفت: این کنسرت اجرای اولین آلبوم گروه«مهریان» است که در دستگاه شور با آهنگسازی پدرام بلورچی و بابک دشتی نژاد ساخته شده و شامل  چهار تصنیف و دو قطعه بی کلام می شود.

بلورچی ادامه داد: تنظیم قطعات این کنسرت گروه«مهریان» بر عهده بابک دشتی نژاد کارشناس ارشد موسیقی و عضو انجمن نخبگان موسیقی است .

کنسرت گروه مهریان در سالن ایوان شمس

این خواننده  که از نوازندگان با سابقه  تمبک نیز محسوب می شود درباره اشعار انتخابی این کنسرت گفت: اشعار تصانیف از  محمد علی بهمنی، شجاع الدین شهنواز و پانته آ فولادوند است. همچنین شعر قطعات آوازی از اشعار استاد هوشنگ ابتهاج(سایه) انتخاب شده است. 

بلورچی در پایان درباره اعضای گروه گفت: بابک دشتی نژاد ساز سنتور می نوازند و بهزاد رواقی ،امیر حسین احمد خانی و مهسا لواسانی تار می نوازنند. فرهنگ مشتاق و فرنام اسکندی دلفان ساز کمانچه می نوازند. همچنین فرشاد رستمی قیچک آلتو و پوریا جوان میری قیچک باس  را اجرا می کنند. شهاب آذین مهر(سه تار)،پرهام صارمی(دف و سازهای کوبه ای)، سهیل الله دادیان(تمبک و  سازهای کوبه ای)،نازنین قاسمی(عود) و نازنین ساوه(همخوان) از دیگر اعضای گروه هستند که مرا به عنوان خواننده همراهی می کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: