انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
گروه موسیقی آوای مهربانی به سرپرستی سهیلا پورگرامی 9 و 27 بهمن در تهران و کرمان کنسرت می دهد.
سهیلا پورگرامی که 11 دی ماه نیز در تالار وحدت به اجرای کنسرت پرداخته با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت: این کنسرتها به نفع کودکان دیابتی برگزار می شود که طی آن 9 بهمن در تهران و 27 بهمن در کرمان به روی صحنه خواهیم رفت. ما در این کنسرتها قطعات جدیدی را نیز اجرا خواهیم کرد.

سرپرست گروه«آوای مهربانی» در ادامه افزود: ما سعی کرده ایم با حمایت برخی از خیریه ها اجراهای خوبی برای حمایت از بچه های دیابتی داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، گروه موسیقی«آوای مهربانی» سال ۱۳۷۴ به سرپرستی سهیلا پورگرامی تشکیل شد و در ابتدا به عنوان گروه مخصوص بانوان فعالیت خود را آغاز کرد و در جشنواره‌های مختلف شرکت کرد. اما از سال ۱۳۸۳ با اضافه شدن نوازندگان و خوانندگان مرد ساختار گروه تغییر کرد و از آن زمان هر سال در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

این گروه در کشورهای مختلف از جمله ارمنستان، ازبکستان، آذربایجان و تاجیکستان به صحنه رفته است. آوای مهربانی شهریور سال ۱۳۹۰ در جشنواره ترانه‌های شرقی ازبکستان بین ۶۴ کشور مقام دوم را کسب کرد. تا به امروز دو آلبوم با عناوین «آوای مهربانی» و «وصل پروانه» از این گروه روانه بازار موسیقی شده است، همچنین «آوای مهربانی» سال ۱۳۹۲ با «دولتمند خلف» به اجرای برنامه پرداخت که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: