انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
نوازنده کمانچه گروه «کامکارها» گفت: دقیقا نمی‌دانم دلیل لغو کنسرت خرم‌آباد چه بود، هر اتفاقی که افتاد، از جانب گروه ما نبود و بالاخره لغو شد؛ اما مشتاقانه دوست داشتیم برای هنردوستان خرم‌آبادی برنامه اجرا کنیم.
به گزارش تابناک فرهنگی، اردشیر کامکار نوازنده کمانچه و سرپرست گروه «اردشیر کامکار» درباره اجرای هفته گذشته در شهرستان الشتر استان لرستان، گفت: «مردم به بهترین شکل ممکن از اجرای ما در الشتر استقبال کردند و سالن ورزشی که ما در آن اجرا کردیم، مملو شد از جمعیت هنردوست الشتری و حتی تعداد کثیری از مردم بیرون سالن محل اجرا برای دیدن این کنسرت تجمع کرده بودند.

وی در خصوص برگزار کردیم و طبیعتا از کیفیت آکوستیک و مطلوب صدابرداری برخوردار نبود با این حال صدابردار ما به نحو احسن و با وجود مشکلات سالن، صدابرداری قابل قبولی برای این کنسرت انجام دادند.»

این نوازنده کمانچه ادامه داد:«ما در دو بخش سنتی به خوانندگی وحید تاج و بخش محلی به خوانندگی حشمت‌اله رجب‌زاده برنامه اجرا کردیم که هردو بخش ب ااستقبال بسیار خوب مواجه شد. بخش اول کنسرت موسیقی سنتی است که با اشعاری از مولانا و جبار امیری به آهنگسازی بنده و خوانندگی وحید تاج اجرا شد. بخش دوم شامل موسیقی محلی «لری،‌ کردی، بختیاری» بود که خوانندگی آن را حشمت رجب‌زاده به عهده داشت.»

عضو گروه موسیقی «کامکارها» درباره نوزانده مهمان این اجرا نیز گفت: «نوازنده ویژه و مهمان ما کمانچه‌نواز نامدار لرستانی فرج علیپور بود که در تمام این تور و در دیگر شهرها در کنار ما خواهد بود. وحید تاج خواننده بخش سنتی و حشمت‌اله رجب‌زاده خواننده بخش محلی بودند. کامبیز گنجه‌ای «تنبک»، سعید نایب محمدی «عود»، کامران احمدی «دف»، قاسم رحیم‌زاده «تار»، سیاوش کامکار «سنتور»، ترگل خلیقی «عود»، و خودم «آهنگساز،‌ سرپرست و نوازنده کمانچه» اعضای این گروه را تشکیل می‌دهیم.»

اردشیرکامکار درباره لغو کنسرت گروهش که قرار بود در شهر خرم‌آباد برگزار شود، نیز عنوان کرد: «دقیقا نمی‌دانم دلیل لغو کنسرت چه بود؛ هرچه بود از جانب ما نبود و بالاخره لغو شد اما ما مشتاقانه دوست داشتیم برای هنردوستان خرم‌آبادی برنامه اجرا کنیم.

آهنگساز آلبوم «رندان شب یلدا» درباره ادامه تور این گروه نیز گفت: «در ادامه تور کنسرت‌ها، گروه به سنندج می‌رود.  این اجرا در تاریخ 18 و 19 بهمن ماه در سینما بهمن سنندج روی صحنه می‌رود. در ادامه نیزدر سقز و اراک اجرا خواهند داشت.»

منبع: خبرگزاری فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: