انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۴
نمایشنامه‌ی «سرم رفت، چقدر نبودنت جیغ می‌زند» به نفع انجمن امداد به بیماران سرطانی ایران در تماشاخانه باران خوانش می‌شود.


 به گزارش تابناک فرهنگی ، نمایشنامه‌خوانی «سرم رفت، چقدر نبودنت جیغ می‌زند» به کارگردانی سجاد داغستانی 12 دی‌ماه در تماشاخانه باران به‌مدت یک ساعت در دو سانس 18:30 و 20 به اجرا درمی‌آید.

سجاد داغستانی، کارگردان این نمایشنامه‌خوانی، با بیان این‌که اثر یادشده برگرفته از نمایشنامه «دوستت دارم با صدای آهسته» چیستا یثربی است، گفت: در بازنویسی این نمایشنامه، نگاهی به بیماری سرطان و عزیزانی که به این بیماری مبتلا می‌شوند و آسیب‌شناسی برخورد اطرافیان بیمار در مواجه با این اتفاق داریم.

او با بیان این‌که حمایت از بیمار مبتلا به سرطان، یعنی کمک به تقویت بنیه جسمی، روحی و معنوی او، ادامه داد: بیشتر بیماران سرطانی در ابتدای اطلاع از بیماری‌شان، از ترس مرگ، روحیه خود را از دست می‌دهند. من در این نمایشنامه‌خوانی سعی دارم این پیام را به بیننده القا کنم که حمایت از این بیماران به معنای ترحم یا دلسوزی نیست، بلکه باید بیمار را به این باور برسانیم که سرطان، پایان زندگی نیست. اطرافیان بیمار و همه ما به‌عنوان عضوی از یک جامعه که از نعمت سلامت بهره‌مند هستیم این وظیفه را داریم که شرایطی را فراهم کنیم تا بیماران فقط برای بازگشت سلامتی خود تلاش کنند و دغدغه دیگری نداشته باشند.

داغستانی با بیان این‌که تمام عواید به‌دست آمده از طریق بلیت‌فروشی این برنامه همراه کمک‌های نقدی جمع‌آوری و در روز اجرا، تقدیم انجمن امداد به بیماران سرطانی ایران می‌شود، گفت: آرش مجیدی، علی سوهانی، صحرا اسداللهی و سمانه سیاه‌پوشان، خوانش این نمایشنامه را برعهده دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: