انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۴
شب گذشته برنامه تلویزیونی زنده ˝مهر محمد˝ مهمان صداپیشه ˝جناب خان˝ محمد بحرانی بود.


به گزارش تابناک فرهنگی ؛ محمد بحرانی صداپیشه "جناب خان" و بازیگر سینما مهمان برنامه زنده "مهر محمد" شد. او که صداپیشگی را با مجموعه "استاد همه چی دون" آغاز کرده است، درباره مجموعه "کلاه قرمزی" و صداپیشگی "ببعی" بیان کرد: همکاری با ایرج طهماسب و عوامل مجموعه کلاه قرمزی برای من شانس بزرگی بود و خوشحالم که این همکاری تا امروز هم ادامه پیدا کرده است و حالا طرفداران مجموعه "کلاه قرمزی" علاوه بر کلاه قرمزی و پسرخاله با عروسک‌های دیگری هم آشنا هستند و آن‌ها را می‌شناسند.

بازیگر فیلم سینمایی "طبقه حساس" بیان کرد: علاقه داشتن به هنر صداپیشگی مهم است و من معتقدم کسانی که استعداد دارند، باید تست صدا بدهند و وارد این حرفه شوند.

وی در ادامه بیان کرد: از بچگی عده‌ای فامیل ما را "بوحرانی" خطاب می‌کردند که خوشحالم خیلی‌ها فامیل بنده را درست تلفظ می‌کنند و "بحرانی" می گویند چرا که قطعاً فامیل شخصی "بوحرانی" نیست!

صدا پیشه "جناب خان" در مجموعه "خندوانه" در پایان گفت: از پدر، مادر و همسرم تشکر می‌کنم. این انگشتری که در دستم می‌بینید، انگشتر پدرم است که از همین جا به پدرم نشان می‌دهم و می دانم ذوق زده خواهد شد چرا که این انگشتر برایم نشانه شانس هم است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: