انتشار: ۲۰:۳۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۴
با راه اندازی سايت جديد جشنواره فيلم فجر، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه از یکشنبه ۶ دی در اين سايت فعال شده و خبرنگارانی که متقاضی حضور در برج میلاد به عنوان كاخ جشنواره هستند مي توانند با مراجعه به این سایت، ثبت درخواست كنند.
به گزارش تابناک فرهنگی ، مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر از آغاز فعاليت سامانه ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در برج ميلاد خبر داد و گفت: اهالی رسانه برای ثبت درخواست صدور كار جشنواره از روز یکشنبه به سايت جديد جشنواره مراجعه و ثبت نام كنند.

سید صادق موسوی افزود: با راه اندازی سايت جديد جشنواره فيلم فجر، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه از یکشنبه ۶ دی در اين سايت فعال شده و خبرنگارانی که متقاضی حضور در برج میلاد به عنوان كاخ جشنواره هستند مي توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس http://fajrfilmfestival.ir/ ثبت درخواست كنند.

وی با اشاره به سهميه اعلام شده به رسانه ها از طريق روابط عمومی برای دريافت كارت جشنواره تاکید کرد: درخواست های ارائه شده از طريق سامانه اينترنتی كارت جشنواره مورد بررسي قرار خواهد گرفت و تقاضا داريم بر اساس سهميه های اعلام شده، ثبت نام در سامانه انجام شود.

مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در سامانه صدور كارت جشنواره تا پايان روز یکشنبه ۱۳ دی خواهد بود عنوان كرد: از اهالی رسانه می خواهيم در فرصت مقرر به سامانه ياد شده مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند و در هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره، ستاد برگزاری را ياری كنند.

موسوی تاكيد كرد: اهالي رسانه در زمان ثبت نام مي بايست اطلاعات مورد نياز از جمله كد ملی، عكس پرسنلی و معرفی نامه رسانه خود را تكميل كنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: