انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۴
به نظر می‌رسد امپراتوری هتل‌داری رابرت دنیرو به اندازه بازیگری‌اش موفق نبوده باشد.
هتلِ رابرت دنیرو بدترین هتل لوکس۲۰۱۵

به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از فاکس‌نیوز، رابرت دنیرو ممکن است یکی از بهترین بازیگران نسل خود باشد، اما وقتی بحث صنعت مهمان‌نوازی می‌شود ظاهرا این ستاره باید خیلی چیزها یاد بگیرد. هتل «نوبو» مانیل که این بازیگر، نوبو ماتشوهیسای سرآشپز و میر تپر تهیه‌کننده فیلم صاحبان آن هستند، در اطلاعات سفر لوکس (LTI) به عنوان بدترین هتل لوکس سال ۲۰۱۵ معرفی شد. این گروه لیستی از بهترین و بدترین هتل‌های جدید افراد ثروتمند و مشهور را تهیه می‌کند.

دنیرو که با این سرآشپز محبوب ژاپنی در امپراتوری رستورانی خود همکاری کرده، نتوانست تجربه غذا خوردن درجه یک را به جدیدترین هتلش در مانیل فیلیپین که ماه می امسال افتتاح شد، منتقل کند.

در گزارش LTI آمده که اعضای این سایت از این هتل که در کمپلکس «شهر رویاها»ی مانیل واقع شده، بسیار ناراضی بودند. قیمت‌ اتاق‌های این هتل ۵ ستاره از ۱۶۴ دلار برای یک اتاق لوکس معمولی آغاز شده و تا ۴۰۰ دلار برای یک سوییت با دید شهری ادامه می‌یابد.

رابرت دنیرو یکی از بنیانگذاران مجموعه رستوران‌های «نوبو» است که ۲۶ شعبه در ۵ قاره جهان دارد. او اولین هتل نوبو را در لاس وگاس دایر کرد و پیش از این یک هتل به نام گرینویچ با ۸۸ اتاق  در محله ترایبکای نیویورک تاسیس کرده بود. ​

هتلِ رابرت دنیرو بدترین هتل لوکس۲۰۱۵

هتلِ رابرت دنیرو بدترین هتل لوکس۲۰۱۵
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: