انتشار: ۱۲:۰۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۴
تربت حیدریه گوی سبقت را از پایتخت ربود

رضا صادقی گران ترین کنسرت شهرستان ها را برگزار می کند

شهر تربت حیدریه در حالی گوی سبقت را در زمینه سقف قیمت بلیت از پایتخت ربود که معمولا کنسرت های پاپ در تهران تا سقف 120 هزار تومان قیمت گذاری می شود.
به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، این روزها بسیاری از خوانندگان و گروه های پاپ در تدارک برای برگزاری کنسرت در شهرستان ها هستند. تا به این لحظه برگزاری کنسرت سیروان خسروی در کرمانشاه و یزد، مهدی یراحی در همدان و اهواز، رضا صادقی در تربت حیدریه، امید حاجیلی در گرگان، سامان جلیلی در سلمانشهر، محسن یگانه در اراک و بنیامین در کرمانشاه قطعی شده است.

معمولا قیمت بلیت های کنسرت هایی که در شهرستان ها برگزار می شود، ارزان تر از تهران است و سقف بلیت ها از 90 هزار تومان تجاوز نمی کند. اما کنسرت رضا صادقی یکی از خوانندگان محبوب پاپ در تربت حیدریه تا سقف 130 هزار تومان قیمت گذاری شده است. شهر تربت حیدریه درحالی گوی سبقت را در زمینه سقف قیمت بلیت از پایتخت ربود که معمولا کنسرت های پاپ در تهران تا 120 هزار تومان قیمت گذاری می شود. کف و سقف قیمت بلیت های کنسرت های خوانندگان پاپ در شهرستان ها که بلیت فروشی شان آغاز شده به این شرح است:

بنیامین بهادری (کرمانشاه): 50 تا 85 هزار تومان

سیروان خسروی (یزد): 40 تا 75 هزار تومان

سامان جلیلی (سلمانشهر): 40 تا 80 هزار تومان
 
محسن یگانه (اراک): 30 تا 65 هزار تومان

سیروان خسروی (کرمانشاه):50 تا 85 هزار تومان

رضا صادقی (تربت حیدریه): 40 تا 130 هزار تومان

امید حاجیلی (گرگان): 40 تا70 هزار تومان

بر اساس این گزارش، قیمت گذاری بلیت کنسرت ها چه در تهران و چه در شهرستان ها تابع هیچ ضابطه خاصی نیست و معمولا تهیه کنندگان و کنسرت گذاران بر اساس ظرفیت های موجود قیمت بلیت کنسرت ها را تعیین می کند. گاه این قیمت ها به رقم های عجیبی هم می رسند. سال گذشته کنسرت روزبه نعمت الهی تا سقف 180 هزار تومان هم به فروش رفت. اما در حال حاضر گران ترین کنسرت کشور ما مربوط به اجراهای ارکسترهای دولتی یعنی ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران می شود که سقف بلیت اجراهای این دو ارکستر به 150 هزار تومان می رسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: