انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴
جستجو جهت یافتن راه های نو و خلاقانه در نمایش عروسکی و استفاده از شیوه های تازه برای تقویت بیان تصویری توجه به نمایش عروسکی ویژه مخاطبان کودک و تلاش برای ایجاد فضای با نشاط و امیدبخش، انتقال پیام های آموزشی به ویژه در حوزه های سلامت، محیط زیست و رفتارهای مناسب اجتماعی به عنوان اهداف جشنواره معرفی شده اند.
به گزارش تابناک فرهنگی، مرضیه برومند دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک در این فراخوان با ابراز خشنودی از اینکه چند ماه زودتر از دوره های گذشته جشنواره مقدمات برگزاری این گردهمایی فراهم شده از هنرمندان تئاتر عروسکی خواسته است در این رویداد شرکت کنند.

در متن این یادداشت آمده است:

«آسمان عروسک ها آبی است

نمایشگران عزیز عروسکی، شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک دارد فرا می رسد. خوشبختانه این بار توانستیم - چند ماه زودتر از دوره های گذشته مقدمات برگزاری این گردهمایی دوست داشتنی و باشکوه را فراهم کرده و از شما دعوت کنیم هرچه زودتر دست به کار شوید و با آرامش و دقت بیشتر خود را برای شرکت در این جشنواره آماده کنید.

امیدواریم با یاری و حضور شما جشنوارهای گرمتر و پربارتر و آثاری با کیفیت مطلوبتر از گذشته داشته باشیم. مرضیه برومند»

در این فراخوان - جستجو جهت یافتن راه های نو و خلاقانه در نمایش عروسکی و استفاده از شیوه های تازه و بدیع و متنوع برای تقویت بیان تصویری و انتقال بهتر مفاهیم - توجه به نمایش عروسکی ویژه مخاطبان خردسال و کودک و تلاش برای ایجاد فضای شاد، با نشاط و امیدبخش، ضمن انتقال پیام های آموزشی به ویژه در حوزه های سلامت، محیط زیست و رفتارهای مناسب اجتماعی - توجه به مخاطب به عنوان رکن اصلی نمایش و تولید آثاری که در عین غنای هنری در جذب مخاطب نیز موفق باشد به عنوان اهداف جشنواره معرفی شده اند.

فراخوان جشنواره شانزدهم در بخش های صحنه ای (اصلی – کودک – بین الملل)، فضای باز(خیابانی- رویکرد نوین به نمایش های عروسکی سنتی) و کارگاه های آموزشی اعلام شده است.

نشست رسانه ای شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران – مبارک اول دی ماه ساعت ۱۱ در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: