انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی:

وجود لیست خوانندگان ممنوع الکار کذب محض است

این روزها خبری مبنی بر اینکه بیست و شش نفر از خوانندگان موسیقی پاپ به دلیل پخش شدن آثارشان از رادیو جوان ممنوع الکار شده اند دهان به دهان در محافل موسیقی نقل می شود؛ اما سرپرست دفتر موسیقی وجود چنین مسئله ای را کذب محض می داند.
فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره خبر لیست بیست و شش خواننده ای که ممنوع الکار شده اند به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت: وجود چنین لیستی را به صراحت تکذیب می کنم و این داستان کذب محض است.

وی افزود: گواه این صحبت هم کسانی هستند که به واسطه آن لیست منتشر شده گفته می شود ممنوع الکار شده اند اما در همین هفته بسیاری از آنها مجوز اجرای صحنه ای گرفته اند. البته در این میان برخی هم نتوانسته اند مجوز بگیرند که باید دلیل مجوز نگرفتن خود را پیگیری کنند نه اینکه آن را به ممنوع الکار شدن تعبیر کنند.

طالبی در ادامه عنوان کرد: بحث عدم همکاری با سایت های غیر مجاز و ماهوراه ها بخشنامه ای بوده که در سال 1385 توسط معاون اول رئیس جمهور تصویب شده و به صورت سراسری ابلاغ شده است. اینکه خواننده ای نباید با سایتهای غیر مجاز و ماهواره ها همکاری کند بحث تازه ای نیست و حال اگر این بحث تازه اطلاع رسانی شده باید آنرا از اهالی رسانه باید پرسید؛ و البته از کسانی که پشت این ماجرا هستند و به دنبال بزرگنمایی این داستان هستند پرسید.

طالبی در پاسخ به این پرسش که تکلیف کسانی که بدون اطلاع شان اثرشان در سایت های غیر مجاز یا ماهواره ها پخش می شود چیست گفت: اگر این دوستان به این مقوله اعتراض و شکایت کنند و برای ما روشن شود که حتما پیگیری کرده اند و به نتیجه نرسیده اند اگر مشکلی برای ادامه فعالیت هایشان به وجود آمده باشد قطعا آن را رفع می کنیم.

سرپرست دفتر موسیقی وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره ممنوع الخروج بودن مجید درخشانی گفت: ایشان یک استاد قابل احترام در حوزه موسیقی هستند و ما تا کنون هر کمکی از دستمان بر آمده برای شان انجام داده ایم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: