انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
شرکت‌کنندگان در بخش بین‌الملل نمایشگاه اعتراض خود از حضور یک ناشر کتاب‌های جعلی و محروم از نمایشگاه را به رئیس این دوره از نمایشگاه کتاب منتقل کردند.
شرکت‌کنندگان در بخش بین‌الملل نمایشگاه اعتراض خود از حضور یک ناشر کتاب‌های جعلی و محروم از نمایشگاه را به رئیس این دوره از نمایشگاه کتاب منتقل کردند.

به گزارش فارس، مدام این جمله از سوی متولیان برگزار کننده نمایشگاه کتاب مطرح می شود که «تمامی آرای صادره سال گذشته همچنان پابرجاست و متخلفان اجازه حضور در نمایشگاه را ندارند» اما گزارش روزهای ابتدایی خبرگزاری فارس درباره حضور یک ناشر محروم با این تیتر که «شرکت محروم از نمایشگاه در بخش بین الملل چه می کند؟+ عکس» باز هم مسئولان نمایشگاه کتاب را متوجه حضور این شرکت نکرد.

دقایقی پیش شرکت کنندگان در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب با حضور در دفتر سید عباس صالحی رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گلایه خود را از حضور این ناشر کتاب های جعلی ابراز داشتند.

شرکت گیتی پویان در نمایشگاه بیست و هشتم فعالیت دارد و در بخش بین الملل اقدام به عرضه کتاب کرده است. این شرکت به دلیل عرضه آثار ساختگی و فاقد هویت برای
همیشه از حضور در نمایشگاه ها منع شده بود، نکته اینکه پیش تر آزمایشگاه پایش دانشگاه تهران کتبا این موضوع را به وزارت ارشاد منعکس کرده بود.

دلیل اعتراض جمعی ناشران بخش بین الملل، استفاده این شرکت از یارانه وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد بود که آنها به رئیس نمایشگاه متذکر شدند که نباید ناشر محروم از این اعتبار استفاده کند، رئیس نمایشگاه کتاب هم وعده داد طی نامه رئیس کمیته بین الملل از حراست نمایشگاه می خواهیم غرفه را تعطیل کنند.

این گزارش اضافه می کند، غرفه این شرکت متخلف در نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران هم در سالن 6B شماره 60 واقع شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: