انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
«من متولد 1347 هستم. امروز هم دقیقا چهل‌وهفت‌ ساله‌ی چهل‌وهفت ساله می‌شوم. امسال خیلی کار دارم و اتفاقا قصد دارم که اولین کتاب شعرم را هم منتشر کنم.»
به گزارش تابناک فرهنگی، 18 آذرماه سالروز تولد «کیاوش صاحب‌نسق» است که در زمینه‌ی تدریس و آهنگسازی موسیقی معاصر فعالیت کرده است.

او در سالروز تولد 47 سالگی‌اش گفت:‌ آرزویم این است این حس و حال آهنگسازی که چند هفته‌ای می‌شود دوباره در وجودم فوران کرده است، تا آخر امسال ادامه داشته باشد و بتوانم آثار زیادی را بنویسم. آثاری که توسط نوازندگان خوش‌فکر، با مسؤولیت و حرفه‌ای اجرا شوند.

صاحب‌نسق ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌هایم برای امسال، انتشار اثر «رستم و سهراب» با خوانش محمود دولت‌آبادی است که مستندی از همین پروژه امسال در جشنواره‌ی «سینما حقیقت» اکران می‌شود.

این آهنگساز همچنین اضافه کرد: قصد دارم، نخستین کتاب شعرم را هم منتشر کنم.

اجرای قطعاتی در چارچوب انجمن موسیقی مدرن «سیمی دیگر» در گراتس و اسلوانی، اجرای قطعه‌ی «لالایی زیر آوار» به یاد زلزله‌زدگان شمال کشور به رهبری نصیر حیدریان با ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت، ساخت موسیقی فیلم «Outer Space» ساخته‌ی پتر چرکاسکی، ساخت موسیقی «آرم تریلر» فستیوال بین‌المللی فیلم 99 در وین، ساخت موسیقی غرفه‌ی ایران در اکسپوی 2000 آلمان و موفقیت در جایزه‌ی موسیقی شهر گراتس در سال 2001 از جمله فعالیت‌های صاحب‌نسق است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: