انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
برگزیدگان سومین جایزه هنر و ادبیات محتشم در برج میلاد تهران معرفی شدند.

به گزارش تابناک فرهنگی به نقل خبرگزاری مهر، سومین دوره جایزه هنر و ادبیات محشتم عصر امروز برگزیدگان خود را به برج میلاد تهران معرفی کرد.

بر این اساس در بخش شعر، شعبانی از استان خوزستان، پریسا مرتضوی از استان فارس، پیام جهانگیری از اردبیل، حیدر منصوری از بوشهر، سیده تکتم حسینی از استان قم، میثم داوودی از تهران، یوسف رحیمی از قم، عارفه دهقانی از تهران و علیرضا رجبعلی‌زاده از کاشان و نیز سید مسعود هاشمی از تهران به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش پوستر ربابه فاضل از تهران، نصیر بشیری از تهران و ریحانه فرازنده از تهران به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش تصویرسازی نیز هیات داوران جایزه خود را به آسیه گونه‌زاده از ورامین و زهره محمدی معین از اصفهان و زهرا کیانی از قم اهدا کرد.

در بخش نقاشی لیلا علوی از تهران، آرزو حسینی از اصفهان و فاطمه دیوان‌دری از شاهرود به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در حوزه عکاسی اعظم نجفی از شاهرود، حامد نیستانی از بجنورد، محمد پازوکی از شیراز، سجاد دادپور از تبریز، سعیده امیری از گرگان، علی کیارش از همدان، محمودرضا مرادی مهرآبادی از شیراز، فیروزه قاسمیان از اصفهان، امیر بهروزی از رشت و جواد پرست از گناباد برگزیده شدند.

در بخش آواها و نواها نیز گروه ارکستر بادی آوای مهر، گروه مثنوی عشق‌نامه و گروه قاصدک عناوین برگزیده را بدست آوردند.

همچنین در این مراسم هیات داوران بخش شعر در بیانیه‌ای، لزوم خلاقیت و نگاه تازه در شعر عاشورایی، پیوند موضوع عاشورا با مبانی توحیدی و پرهیز از لغزش‌های محتوایی، کمرنگ شدن جنبه فکری و عاطفی شعر به دلیل گرایش به مضمون‌سازی را مهمترین موضوعاتی دانستند که لزوم توجه بیشتر از سوی شاعران جوان به آنها نیاز است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: