انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
سازمان صدا و سیما با انتصاب دو مدیر جدید به عنوان دبیر شورای اقتصاد و مسئول کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی، توجه به موضوعات اقتصادی در این سازمان را افزایش داد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، مجید زین العابدین رئیس شورای اقتصاد صدا و سیما با موافقت رئیس این رسانه، در احکام جداگانه ای حجت الله عبدالملکی را به سمت دبیر شورای اقتصاد و بیژن عبدی را به عنوان مسئول کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.
حجت الله عبدالملکی دانش آموخته مقطع دکترای علوم اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه است و بیژن عبدی مدرک دکتری مدیریت استراتژیک با گرایش اقتصاد دارد و پیش از این مدیر کل پژوهش های راهبردی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما بوده است.
بنابر این گزارش، این دو مجموعه ذیل شورای اقتصاد فعالیت می کنند و دبیر شورای اقتصاد رسانه در شبکه پنج، به عنوان شبکه اقتصادی سیما مستقر است.
کمیته راهبردی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در صدا و سیما پس از تصویب و ابلاغ برنامه های ملی 11 گانه در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی کشور با تمهید رئیس رسانه تشکیل شد تا علاوه بر هم افزایی و هماهنگی برنامه های اقتصادی رادیو و تلویزیون در جهت اقتصاد مقاومتی، فضای گفتمانی و اقناعی لازم را برای تشویق مردم و انعکاس و بررسی عملکرد دستگاه های دولتی در این زمینه فراهم آورد.به گزارش عصر شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی صدا و سیما، مجید زین العابدین رئیس شورای اقتصاد صدا و سیما با موافقت رئیس این رسانه، در احکام جداگانه ای حجت الله عبدالملکی را به سمت دبیر شورای اقتصاد و بیژن عبدی را به عنوان مسئول کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی منصوب کرد.
حجت الله عبدالملکی دانش آموخته مقطع دکترای علوم اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه است و بیژن عبدی مدرک دکتری مدیریت استراتژیک با گرایش اقتصاد دارد و پیش از این مدیر کل پژوهش های راهبردی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما بوده است.
بنابر این گزارش، این دو مجموعه ذیل شورای اقتصاد فعالیت می کنند و دبیر شورای اقتصاد رسانه در شبکه پنج، به عنوان شبکه اقتصادی سیما مستقر است.
کمیته راهبردی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در صدا و سیما پس از تصویب و ابلاغ برنامه های ملی 11 گانه در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی کشور با تمهید رئیس رسانه تشکیل شد تا علاوه بر هم افزایی و هماهنگی برنامه های اقتصادی رادیو و تلویزیون در جهت اقتصاد مقاومتی، فضای گفتمانی و اقناعی لازم را برای تشویق مردم و انعکاس و بررسی عملکرد دستگاه های دولتی در این زمینه فراهم آورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: