انتشار: ۲۱:۵۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴
با بازی در این مجموعه در راه آموزش بازیگری، یک شبه ره صد ساله را طی کردم.
زهرا عاملی مجری، ترانه‌سرا و بازیگر در خصوص حضور خود در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» و ویژگی‌های نقش خود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این مجموعه تلویزیونی نقش ماه‌گل نوه کمال دواتگر را ایفا می‌کنم که اواسط سریال وارد قصه می‌شود. «ماه‌گل» دختری است که در کنار پدربزرگ خود زندگی می‌کند.

وی در مورد همکاری خود بیان کرد: حضور در «معمای شاه» یک کلاس درس عالی برای کسی محسوب می‌شود که آن را تجربه می‌نماید. ورزی بسیار صبور بود و چیزهای زیادی به من آموخت؛ کار با ورزی بسیار لذت‌بخش بود.

وی افزود: بازی در «معمای شاه» شروع قدرتمندی بود؛ البته باید بگویم شاید این کاراکتر بسیار پر رنگ نباشد اما به دلیل شرایط خوب تصمیم به حضور در این کار گرفتم. قرار گرفتن کنار افراد قدرتمند باعث شد تا من یک شبه ره صدساله را در زمینه آموزش بازیگری طی کنم. «معمای شاه» یک کلاس آموزشی بوده است.

عاملی عنوان کرد: از آنجا که نقش من در بخش داستانی کار بوده، گریم معمولی را از این کاراکتر شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: تصور می‌کنم با قرار گرفتن در کنار استاد مشایخی نقش «ماه‌گل» کامل شدهو معنا می‌گیرد. کمال دواتگر به «ماه‌گل» از لحاظ احساسی تکیه دارد؛ زیرا تنها نوه اوست.

زهرا عاملی خاطرنشان کرد: دیالوگ‌های ماه‌گل در حال و هوای هنر و شعر و فضای داستانی و پندآموزی است. خوشحالم که تجربه جدیدی در «معمای شاه» داشته‌ام. من با گروه قوی «معمای شاه» زندگی کردم و انرژی بسیار خوبی از آن‌ها گرفتم.

وی اظهار داشت: تابستان امسال به گروه «معمای شاه» اضافه شدم. لوکیشن‌هایی که در آن‌ها کار کردم، شهرک سینمایی و کاخ گلستان بوده است.

عاملی در پایان گفت: در خصوص بازخوردها نباید زود قضاوت کرد؛ باید اجازه دهیم تا شخصیت‌ها وارد قصه‌ شوند. ما معلم تاریخ نیستیم و قرار نیست که تاریخ را آموزش دهیم. اما نکته بارز این است که ورزی مسائل تاریخی را در کنار اضافه کردن یک داستان قرار داده است. بنابراین نباید کار را سریع قضاوت کرد اما فکر می‌کنم که مردم این کار را دوست داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: