انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
در پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، فیلم های «شیفت شب»، «جامه دران» و انیمیشن «شاهزاده روم» توانستند فروش قابل قبولی را به ثبت برسانند و سایر فیلم ها به فروش متوسط خود ادامه دادند.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ در پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، فیلم های «شیفت شب»، «جامه دران» و انیمیشن «شاهزاده روم» توانستند فروش قابل قبولی را به ثبت برسانند و سایر فیلم ها به فروش متوسط خود ادامه دادند.

«شاهزاده روم» تنها انیمیشن روی پرده سینمای ایران توانسته بعد از ۲۳ روز اکران به فروش ۶۰۰ میلیونی در تهران و ۵۰۰ میلیون تومانی در شهرستان ها دست پیدا کند و اولین انیمیشن میلیاردی سینمای ایران لقب گیرد. غلامرضا فرجی مدیر فروش حوزه هنری، فروش این فیلم در پنجشنبه و جمعه این هفته را به ترتیب ۳۵ و ۴۳ میلیون تومان عنوان کرد.

«جامه دران» اولین ساخته حمیدرضا قطبی با بازی باران کوثری، پگاه آهنگرانی، مهتاب کرامتی و مصطفی زمانی توانسته تنها در ۱۷ روز، ۴۹۳ میلیون تومان درآمد داشته باشد که سهم شهرستان از این فروش ۹۰ میلیون تومان است. به گفته اکبر شاپوری مدیر فروش «بشرا فیلم»، «جامه دران» توانسته در روز پنجشنبه ۳۰ میلیون و در روز جمعه ۳۲ میلیون تومان فروش کند.

«شیفت شب» آخرین ساخته نیکی کریمی که از ۲۷ آبان ماه به اکران در آمد، توانسته در این فاصله کم، به فروش ۲۸۰ میلیون تومانی دست پیدا کند. به گفته حبیب اسماعیلی مدیر «رسانه فیلمسازان مولود»، «شیفت شب» توانسته در آخر هفته گذشته تنها در دو شب به فروش ۱۰۰ میلیون تومانی دست پیدا کند، که سهم پنجشنبه و جمعه از این مبلغ روزانه ۵۰ میلیون تومان بوده است.

«پدر آن دیگری» آخرین ساخته یدالله صمدی با بازی حسین یاری، هنگامه قاضیانی، ثریا قاسمی و فریده سپاه منصور توانسته با گذشت ۳۱ روز از آغاز نمایش خود به فروش ۳۲۰ میلیون تومانی در تهران و ۸۰ میلیون تومانی شهرستان دست پیدا کند. علی شعبانی، مدیر فروش «باران فیلم» در آمد آخرین ساخته یدالله صمدی در پنجشنبه و جمعه این هفته را ۱۵ و ۱۷ میلیون تومان عنوان می کند.

«ناهید» اولین فیلم سینمایی آیدا پناهنده با بازی ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمدزاده بعد از گذشت ۸ روز توانسته ۷۸ میلیون تومان فروش کند که فروش آن در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته ۱۴ و ۱۵ میلیون تومان بوده است. پیمان سنماری مدیر فروش «نیکان فیلم» با اعلام این ارقام از اضافه شدن چند سالن سینمایی به عنوان سینماهای جدید اکران کننده «ناهید» خبر داد. به گفته سنماری سینماهای ایران، شکوفه، تماشا و پردیس های رازی و کیان از این هفته «ناهید» را به اکران در می آوردند.

«چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت»، اولین ساخته وحید جلیلوند با بازی امیر آقایی، نیکی کریمی و برزو ارجمند که ۳۱ روز از آغاز نمایش آن می گذرد، توانسته ۵۰۰ میلیون تومان فروش کند که سهم سینماهای شهرستان از این رقم ۱۲۰ میلیون تومان است. به گفته امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» توانسته در دو روز آخر هفته گذشته روزانه ۱۰ میلیون تومان فروش کند.

از سوی دیگر امیر قطبی فروش «چهارشنبه خون به پا می شود» را ۱۳۸ میلیون تومان عنوان می کند و از فروش ۱۲ و ۱۴ میلیون تومانی این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته خبر می دهد.

«بازگشت لوک خوش شانس» که مسئولیت پخش آن به عهده نسیم صبا است، به گفته سعید خانی مدیر فروش نسیم صبا توانسته بعد ۱۸ روز اکران ۵۶ میلیون تومان در تهران و ۳۰ میلیون تومان در شهرستان فروش کند. این فیلم کمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه تنها ۷ میلیون تومان درآمد داشته است./آی فیلم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: