انتشار: ۱۷:۰۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴
ویژه برنامه سوگواره «مسلخ عشق» طی 10 شب در جزیره کیش و با حضور هنرمندان عرصه نمایش و تجسمی و برنامه‌های متنوع نمایش، تعزیه و نمایشگاه تجسمی برگزار می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی ، نمایش «دروازه ساعات» به کارگردانی و نویسندگی سیدجواد هاشمی پس از اجراهای موفق در تهران، این بار در قالب سوگواره «مسلخ عشق» و در کنار دیگر برنامه‌های نمایشی و تجسمی، از تاریخ 10 تا 20 آذر، میزبان مخاطبان خود در جزیره کیش می‌شود.

در این اثر که روایتی از ورود اسرای کربلا به همراه سر امام حسین (ع) از دروازه ساعات به شهر شام است، بازیگرانی چون علی سلیمانی، مرجان قمری، سعید بحرالعلومی، محمدعلی سلیمان تاش، حسین میرزاییان، امیر رونقی، یوسف طاهریان، عارف برهمن و ایرج طایفه هنرنمایی می‌کنند.

شاهین صمدپور در کنار سیدجواد هاشمی وظیفه طراحی و تحقیق نمایش «دروازه ساعات» را برعهده داشته است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به ایرج طایفه (مدیر تولید)، عباس دلدار (مدیر برنامه ریزی)، سهیلا جوادی (طراح گریم و لباس)، جلال خباز (دستیار کارگردان)، (کمال رضوی) طراح حرکات و سبا سلیمانی (منشی صحنه) اشاره کرد.

نمایش «دروازه ساعات» که در اسکله تفریحی پارکینگ پشت بازار ونوس به روی صحنه می‌رود، پیش از این نیز در مجموعه های تئاترشهر، برج آزادی و حوزه هنری در طول سال های 87 تا 91 اجرا شده بود.

همچنین طی 10 روز برگزاری برنامه سوگواره «مسلخ عشق»، تعزیه «طعم عاشورا» برای علاقه مندان و مخاطبان اجرا می‌شود.

در کنار برنامه های نمایشی، نمایشگاه تجسمی «آل سقوط» نیز طی این 10 شب برای بازدید هنرمندان دایر می‌شود.

سوگواره «مسلخ عشق» به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری حوزه هنری، از تاریخ 10 تا 20 آذر ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود./فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: