انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴
حسین پاکدل در یادداشتی از حمیدرضا نعیمی خواست تا دست به انتحار نزده و به اجرای «ترور» ادامه دهد.


به گزارش تابناک  فرهنگی ، حسین پاکدل در یادداشتی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد از حمید رضا نعیمی خواست تا دست به انتحار نزند، در متن این یادداشت آمده:

«دوست هنرمندم حمیدرضا نعیمی عزیز

سلام ؛

در خبرها دیدم دیشب روی صحنه اعلام کرده‌ای نمایش فاخر «ترور» را به اعتراض متوقف می‌کنم. بزرگوار مگر می‌شود نمایش تازه متولد شده‌ای که این همه مدت تو و خیل کثیر هنرمندان روی صحنه و پشت صحنه بابتش زحمت‌ کشیده‌اند و اکنون دارد به راه می‌افتد تا به بالندگی برسد را به همین سادگی سربرید؟

جواب همکارانت‌، هنرمندانی که با امید و اعتماد به تو، پای در این مهم گذارده و وقت و عمرشان را صرف کار کرده‌اند، جواب خیل مشتاقان ‌تماشا و جواب خودت را چه می‌دهی؟ از همه مهم‌تر جواب صاحب اثر را که به نامش خلق درام کردی مولا علی (ع) را چه می‌دهی؟

چرا از خود بی‌خود شده به روی اثری با این درجه از زیبایی تیغ می‌کشی؟ دلیلش هرچه باشد تو حق این کار را نداشته و نداری. تو بهتر از من می‌دانی اولین شرط کارگردانی مدیریت و تسلط بر خود است. چرا دست به انتحار می‌زنی برادر؟ چرا روی صحنه برای مدیران بالا دستی تعیین تکلیف می‌کنی؟ اینطور که سنگ روی سنگ نمی‌ماند.

می‌دانم به اندازه دماوند برای به نتیجه رساندن این کار بزرگ زحمت کشیدی؛ الان دیگر این اثر مال تو نیست که می‌خواهی خفه‌اش کنی، مال تمام آینده‌ است. کار ما تحمل سختی است.

اگر قرار بر آماده بودن همه چیز بود که موی سفید نمی‌کردی و «فاوست» و «سقراط» و «ترور» خلق نمی‌کردی.

حمید جان به عنوان دوستی دیرین و یاری همراه از تو می‌خواهم به احترام هنر نمایش،‌ به راحتی حرفت را پس بگیر و جهان هنر را از این اثر دیدنی محروم نکن. بعد در خلوت و آرامش رو دررو با مدیران حرفت را بزن و راهی برای مشکلت پیدا کن.

فدای تو حسین پاکدل»به گزارش ایسکانیوز، شی گذشته، 3 آذر، حمیدرضا نعیمی پس از اجرای نمایش «ترور» اعلام کرد که در اعتراض به مدیریت تئاتر شهر اجرای این نمایش را متوقف می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: