انتشار: ۱۵:۰۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴
قصد ما این بود که اهمیت حضور مسئولان امنیت پرواز را در سال‌های 63 و 64 بیان کنیم.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ محمدرضا آهنج کارگردان در گفتگو با خبرنگاران؛ در خصوص سریال «آسمان من» گفت: ابتدا در سال 81 «معما» را ساختم و با توجه به استقبال از این سریال تصمیم گرفتم به پیشنهاد یکی از دوستان در امنیت پرواز سریالی در این زمینه بسازم در سال 90 موسسه فرهنگی اوج شکل گرفت و با طرح ما حمایت کرد و در نهایت سریال «آسمان من» ساخته شد.
 
وی ادامه داد: در سریال «آسمان من» از بازیگران خوبی استفاده کرده‌ایم چرا که مخاطب حق دارد بازیگران خوب را ببیند.
 
وی عنوان کرد: «آسمان من» به خاطر سوژه‌ای که دارد در تاریخ صدا و سیما ماندگار خواهد شد چرا که ترس فیلمسازان از ساخت چنین آثاری باعث شده تا به امروز کمتر کارگردانی با سراغ چنین سوژه‌هایی برود.
 
وی تصریح کرد: قصد ما این بود که اهمیت حضور مسئولان امنیت پرواز در سال‌های 63 و 64 را بیان کنیم بخشی از این امنیت به دلیل حضور سپاه پاسداران است و من به عنوان فیلمساز وارد این داستان شدم و سریال را نه به خاطر اکشن بودن آن بلکه به خاطر اهمیت موضوع ساختم.
 
آهنج اظهار داشت: اصرار دارم بگویم که ژانر من پلیسی نیست فلسفه و مفهومی که ما دنبالش بودیم در «آسمان من» این بود که بگوییم خودشان زیر نظر بخشنامه‌ها آموزش دیده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سکانس‌ها و صحنه‌ها در این سریال بازسازی شده‌اند و ما با همکاری خوبی که با سپاه داشتیم توانستیم از امکانات و تجهیزات نظامی و جنگی استفاده کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: